Čehijas autobūves kompānija “Škoda” paziņojusi, ka Frankfurtes autoizstādē pirmizrādi svinēs “Octavia” jaudīgākā modifikācija “Octavia RS 230.” Sedana versijā tā maksās EUR 33 490, kā universāls – vismaz EUR 34 150.
“Octavia RS 230” ir vēl jaudīgāka par “Octavia RS” un, kā norāda cipars “230” nosaukumā, pārspēj tās 220 Zs motora jaudu par 10 ZS.
Tehniskie dati liecina, ka “RS 230” modifikācijas divu litru TSI benzīna turbo motora 230 zirgspēki ļauj sedanam sasniegt maksimālo ātrumu 250 km/h (“Octavia RS” – 248 km/h) un līdz simtam paātrināties 6,7 sekundēs (“Octavia RS” – 6,8). Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš – 6,2 litri.
Jau no rūpnīcas “Octavia RS 230” būs komplektēta ar melniem 19 collu riteņu diskiem, aizmugures spoileri, izplūdes caurulēm un radiatora režģa rāmi (universālam arī melnas jumta sliedes), bet salonā dominēs melna ādas apdare ar sarkanu vai pelēku diegu nošuvumu, ko papildinās klavierlakas (tātad melni) dekori, alumīnija pedāļi un “RS” logotips uz galvas atbalstiem, sliekšņu dekoriem un ātrumpārslēga.
Elektriski regulējamiem priekšējiem sēdekļiem un elektriski regulējamiem, nolokāmiem un ar pretapžilbināšanas tehnoloģiju apgādātajiem sānu spoguļiem ir atmiņas funkcija.
Salīdzinot ar bāzes versiju, “RS 230” piekare ir par 15 mm zemāka un vadītājs to var regulēt, izmantojot “Normal,” “Sport,” “Eco” un “Individual” režīmus. Iespējas paplašina mērinstrumentu blokā iebūvētais sporta hronometrs un motora skaņas ģenerators ar vairākām pakāpēm.
Rūpnīcas komplekts paredz sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet sešu pakāpju DSG maksā papildu EUR 1800. Ražotājs norāda, ka priekšzīmīgu vilkmi un noturību līkumos priekšpiedziņas automobilim nodrošinās elektroniski vadāms elektrohidrauliskas diferenciāļa bloķētājs, kas iebūvēts priekšējā asī un, pateicoties lameļu sajūgam, var piegādāt ārējam ritenim līdz pat 100 procentiem vilkmes atkarībā no braukšanas situācijas un ceļa apstākļiem.