Atkal atdzimušais vācu autoražotājs “Borgward” atgriežas un pirmoreiz parāda sērijveida ražošanai pietuvinātu modeli, izklīdinot baumas par savu ne visai veiksmīgo aliansi ar naudas devējiem no Ķīnas.
Frankfurtes autoizstādē debiju piedzīvos attēlos redzamais krosovers “BX-7” – sērijveida ražošanai pietuvināts prototips, kas par konveijera produktu pārtaps līdz 2016.gadam. Tādejādi “Borgward” pierādījis savu dzīvotspēju, kas tika apšaubīta pēc pavasarī notikušās Ženēvas autoizstādes, kur solīto jaunumu vietā kompānija spēja parādīt vien dažus plakātus un vienu automašīnu “Borgward” ziedu laikiem 60.gados.
Frankfurtes eksponāts ir tipisks krosoveru segmenta pārstāvis – plecīgs stāvs ar liela izmēra radiatora režģi, motora pārsegs un sāni ar valcējumu, paaugstināts klīrenss un virsbūves aizsargi priekšā un aizmugurē.
4,70 m garās automašīnas motortelpā iebūvēts 224 ZS divlitru benzīna turbo agregāts. Krosovers komplektēts ar pilnpiedziņu, ko regulē elektronika vajadzības gadījumā pieslēdzot un atkal atslēdzot pakaļējo asi, 360 grādu apkārtskata videokamerām un dažādām drošības sistēmām, ieskaitot brīdināšanu par iespējamo sadursmi un bremžu asistentu ar gājēju atpazīšanas funkciju. Multimediju sistēmai ir 12,3 collu ekrāns, WLAN “Hotspot” interneta atbalsts un iespēja pieslēgt viedtālruņus. Bagāžas nodalījuma tilpums, atkarībā no sēdekļu konfigurācijas, var būt līdz pat 1344 litriem.
Krosoveram paredzēti trīs aprīkojuma līmeņi, kā arī TS modifikācija sportiska izskata aprīkojuma elementiem (sporta stūre, alumīnija pedāļi, nappa ādas apdare ar dekoratīvu nošuvumu, hroms, pulēts alumīnijs, vieglmetāla diski, pārveidoti buferi utt).
Krosovera cena vēl nav nosaukta, taču vācu “Autobild” prognozē, ka tās sāksies no atzīmes 26 000 eiro.
Blakus “BX-7” Frankfurtes izstādē stāvēs arī “Plug-in Hybrid” modelis ar kopējo jaudu 401 ZS un iespēju līdz pat 55 km veikt elektriskā režīmā.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto