“Volkswagen” pastāsta, kā “izārstēs blēdīgos” motorus (+ foto)

“Volkswagen” Vācijas automobiļu transporta aģentūrai atklājis plānu, kas izstrādāts, lai novērstu kaitīgo izmešu skandāla sekas.

Plāna tehniskās detaļas liecina, ka EA189 saimes dzinējus ar 1,6 litru tilpumu paredzēts aprīkot ar papildu iekārtu un pārprogrammēt, bet divlitru motorus – tikai pārprogrammēt.

Servisa kampaņas laikā gaisa filtra pievadā pirms gaisa masas mērītāja iebūvēs speciālu sietiņu – “gaisa plūsmas iztaisnotāju”, kas palīdzēs uzlabot pieplūstošā gaisa masas mērījuma precizitāti un optimizēt degmaisījuma sadegšanas procesu. Šādas detaļas uzstādīšana servisa centrā prasa aptuveni stundu laika, vēl pusstunda būs nepieciešama, kamēr speciālisti pārprogrammēs dzinēja vadības bloku.  

Attiecībā uz “aizdomās turēto” 1,2 litru trīscilindru motoru, zināms, ka “VW” gatavo jaunu programmatūru tā darbības optimizēšanai, kas tiks izstrādāta līdz mēneša beigām. Šajā gadījumā mehāniska iejaukšanās nebūs nepieciešama un sekas novērsīs, pārprogrammējot motora vadības bloku.  

Servisa akcija, ko “VW” uzsāks, lai novērstu kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūras izraisītās sekas, Eiropā sāksies nākamā gada janvārī. Sagaidāms, ka “Volkswagen” uz sava rēķina salabos vismaz 8,5 miljonus automašīnu.

“Volkswagen” septembra beigās izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrētu dīzeļdzinēju tipu, kuriem uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

Šī programmatūra ieslēdz izmešu kontroli, kad tā konstatē, ka automašīnai tiek veiktas pārbaudes. Kontrole tiek izslēgta, kad automašīna piedalās satiksmē, tādējādi ļaujot tai radīt palielinātu izmešu apjomu.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.