Zviedrijas autobūves uzņēmums Volvo apsver ideju par jauna apakšzīmola radīšanu, kas pēc kompānijas vadības ieceres, nodarbotos ar īpaši greznu modifikāciju izstrādāšanu.
Sarunā ar žurnālistiem Volvo pārstāvji atklājuši, ka doma par šādu projektu dzimusi, redzot, cik liels pieprasījums bija pēc jaunā krosovera XC90 īpašās modifikācijas First Edition, kuras 1927 eksemplārus klienti izpirka nieka 47 stundu laikā.
Ja Volvo izšķirsies par šo projektu, jaunā apakšzīmola automašīnas būs labāk un daudzveidīgāk aprīkotas nekā Range Rover Autobiography, turklāt daļu risinājumu konstruktori varētu aizgūt no futūristiskā Concept 26, kas tika nodemonstrēts šā gada Losandželosas autoizstādē. Tiesa gan, grezno automobiļu ražotne varētu startēt vien tad, kad Volvo pabeigs darbu pie savas modeļu gammas galīgās noformēšanas.
Atgādināsim, ka Concept 26 demonstrē kompānijas inženieru skatījumu uz salīdzinoši netālu nākotni, kad automašīnas vadību daļēji vai pat pilnīgi uzņemsies autopilots, savukārt XC90 First Edition ir krosovera XC90 īpašā versija ar visgreznāko salona iekārtojumu, ādas sēdekļiem, dabīgā koka apdares elementiem un 1400 vatu Bowers & Wilkins audio sistēmu.
Foto: Publicitātes foto
Concept 26 Foto: Publicitātes foto
XC90 First Edition Foto: Publicitātes foto