“BMW X3” jaunās paaudzes modelis kļūs vieglāks par 100 kg, bet jaudīgā “M” versija varēs dižoties ar 500 ZS motoru, vēsta vācu izdevums “Focus.de.”
“Focus.de” uzzinājis, ka jaunais “X3” nedaudz pieaugs izmēros, taču kļūs par aptuveni 100 kg vieglāks, savukārt pagaidām vēl pamatīgi nomaskētā testu prototipa attēli ļauj noprast, ka krosovers iegūs šaurākus, taču dusmīgākus galvenos lukturus, augšupkāpjošu līniju virsbūves sānu paneļos, kas stiepsies no priekšējiem spārniem līdz aizmugures lukturiem, kas turpmāk izmantos gaismas diodes.
“X3” jaunās paaudzes lētākās versijas būs ar aizmugures riteņu piedziņu, bet dārgākās jau no rūpnīcas būs komplektētas ar pilnpiedziņu. Izņemot bāzes versiju, ko aprīkos ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, pārējie “X3” varianti izmantos astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Dīzeļmotoru izvēlē būs četrcilindru agregāti ar 160, 195 un 240 ZS, kā arī trīslitru dīzeļdzinējs trīs jaudas pakāpēs: 280, 320 un 380 ZS. Ekonomiskākais no šiem agregātiem patērēs vien četrus litrus degvielas uz simts kilometriem.
Četru un sešu cilindru benzīna motorie būs 2,0 un 3,0 litru darba tilpums un tie pārklās jaudas diapazonu no 195 – 360 ZS, savukārt pašā virsotnē nostāsies jaudīgais “M-Performance” modelis, kura 3,0 litru sešcilindru benzīna motors ar divām turbīnām attīstīs 500 ZS.
Droši zināms, ka būs arī “X3” hibrīda modelis, kas izmantos lielākā brāļa “X5” xDrive 40e tehniku.
Pašreizējās paaudzes “BMW X3” Vācijā maksā, sākot no EUR 38 000 par bāzes versiju ar aizmugures riteņu piedziņu, 150 ZS dīzeli un 6MK un beidzot ar EUR 57 100 par topmodeli ar pilnpiedziņu, sešcilindru 313 ZS dīzeļdzinēju un 8AK.
Jaunā BMW X3 iespējamais izskats Foto: Ekrānšāviņš no Focus.de
Jaunā BMW X3 testu prototips izmēģinājumos Foto: Ekrānšāviņš no Focus.de