Nelielais sporta auto ražotājs “Gumpert”, kas pamatu zem kājām atguvis ar Ķīnas investoru palīdzību, Ženēvas autoizstādē ieradies ar hiperauto „Apollo Arrow.”
Vācu kompānija “Gumpert”, kas ekstrēmo sporta auto cienītājiem palikusi atmiņā ar modeli “Apollo”, ar mainīgām sekmēm darbojās no 2005. līdz 2013.gadam. Pēdējos gados uzņēmuma produkcijai noieta nebija, iekrājās vairāku miljonu eiro liels parāds. 2013.gadā “Gumpert” bija spiests paziņot par bankrotu, taču drīz pēc tam izdevās piesaistīt investorus no Ķīnas un 2016.gada Ženēvas autoizstādē inženiera Rolanda Gumperta vadītā kompānija startē ar jaunu nosaukumu “Apollo Automobil GmbH” un jaunu supermašīnu “Apollo Arrow”.
“Apollo Arrow” ir nepilnus piecus metrus garš un divus metrus plats. Tikai 1,20 m augstajam sporta auto iebūvēts 4,0 litru Twinturbo V8 motors, kas bez pūlēm tiek galā ar 1300 kg pašmasu. Ražotāja dati liecina, ka pirmo simtu „Bulta” sasniedz 2,9 sekundēs, bet 200 km/h pārvar pēc 8,8 sekundēm. Galējā robeža, ko varēs sasniegt, pateicoties 1000 Zs (1000 Nm) jaudīgajam motoram, ir 360 km/h.
“Apollo Arrow” virsbūvei izmantoti alumīnija un oglekļa šķiedras paneļi, motors novietots aiz divvietīgās kabīnes un savienots ar septiņu pakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. Automobilis aprīkots ar regulējamu piekari, 20 collu (priekšā) un 21 collu (aizmugurē) riteņiem, “AP Racing” bremžu iekārtu, kas apvieno sešu virzuļu bremžu skavas un 378 mm bremžu diskus. Pilots varēs izmantot „Launch Control” ātrā starta funkciju un kutināt nervus ar atslēdzamu vilkmes kontroli.
Blakus “Apollo Arrow” vācu kompānijas ekspozīcijā gozējas arī savulaik ražotais “Gumpert Apollo”, kas turpmāk būs pazīstams ar nosaukumu “Apollo N”. Kopā ar jauno nosaukumu tas ieguvis fiksētu antispārnu un modernizētu “Audi” 4,2 litru motoru, kas attīsta 800 ZS.
Pagaidām pietrūkst vien informācijas par to, cik jaunie modeļi maksās un, kad tos var gaidīt tirgū.