„Genesis G90” pārtop par īstu limuzīnu

Nepilnus četrus mēnešus pēc luksusa sedana „Genesis G90” nonākšanas tirgū korejiešu ražotājs „Hyundai” prezentējis tā pagarināto versiju ar nosaukumu „Genesis EQ900 Limousine”.

Limuzīna versijā sedans ir 5494 mm garš, t.i., par 290 mm garāks nekā bāzes modelis. Tas ieguvis bagātīgu aprīkojumu, tostarp intelektuālo vadības sistēmu paketi „Genesis Smart Sense”. Kā liecina ražotāja izplatītā informācija, tajā ietilpst avārijas bremzēšanas sistēma ar gājēju atpazīšanas palīgfunkciju, adaptīvā kruīza kontrole, jaunākās paaudzes aklo zonu kontroles sistēma, joslu maiņas asistents u.tml. elektroniskas ierīces.

Zem „Genesis EQ900 Limousine” motora pārsega atrodas „Tau” saimes 5,0 l V8 GDI dzinējs ar 490 ZS maksimālo jaudu. Komplektā ar to paredzēta astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba un „Hyundai” oriģinālā intelektuālā pilnpiedziņas sistēma „HTRAC”. Smagnējam automobilim samtaini gludu gaitu nodrošina „GACS” – adaptīvā piekares sistēma.

Šobrīd „Genesis EQ900 Limousine” ir pieejams pārdošanā tikai Ziemeļkorejas tirgū. Kompānijas pārstāvji pagaidām neatklāj, kādi ir eksporta plāni.

Atgādināsim, ka speciāli „Genesis” modeļu saimes izstrādei „Hyundai” ir izveidota „premium” dizaina nodaļa. Pēc pāris mēnešiem tās vadību uzņemsies „Hyundai Motor” dizaina centra jaunais vadītājs Lūks Donkerfolke, kurš iepriekš strādājis koncernā „Volkswagen”, veidojot dažādu „Audi”, „Bentley”, „Lamborghini, „SEAT” un „Škoda” modeļu dizainu. Bez tam kompānijas dizaina direktors Peters Šairers ir apņēmies personīgi pieskatīt šīs nodaļas jaunradi.

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.