„Jeep” pārsteidz ar septiņiem konceptiem

Autoražotājs „Jeep” sadarbībā ar koncerna „FCA” oficiālo tūninga nodaļu „Mopar” ir sagatavojis septiņus konceptus, ar ko gatavojas piedalīties Lieldienu safari, kas notiks par godu kompānijas 75.gadskārtai.

Visi šie skaistuļi – „Jeep Crew Chief 715”, „Jeep Shortcut”, „Jeep Renegade Commander”, „Jeep Comanche”, „Jeep FC 150”, „Jeep Trailcat” un „Jeep Trailstorm” – izveidoti uz sērijveida modeļu bāzes un ir pilnībā funkcionāli. Paredzēts, ka ikgadējā „Jeep” draugu saietā ar lietišķu nosaukumu safari, tie kalpos par savdabīgu vitrīnu, kas demonstrēs ne tikai daudzveidīgo dizaineru fantāzijas lidojumu, bet arī „Mopar” tūninga un aksesuāru plašās iespējas.

Pikaps „Jeep Crew Chief 715” veidots par piemiņu zīmola agrāko gadu militārajiem modeļiem, tādiem kā, piemēram, „Kaiser M715”. Tas tapis uz „Wrangler Unlimited” bāzes, aprīkots 20-collīgiem riteņiem, sevišķi izturīgām, apvidus braukšanai paredzētām riepām. Tam ir robusti tērauda buferi, gan priekšā, gan aizmugurē pa vinčai, „Dana 60” pastiprinātas konstrukcijas tilti un „taktiskā zaļā” krāsa. Zem motora pārsega atrodas 3,6 l V6 „Pentastar” dzinējs komplektā ar piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.

Vēl viens „Wrangler” ir pārvērsts par „Tailstorm” – braucamrīku neapgūtu mežonīgu apvidu izpētei. Kā redzams attēlā, automobilim ir krietni paaugstināts klīrenss, tas aprīkots ar pastiprinātu drošības cauruļu karkasu, papildu degvielas tvertni, diožu starmešiem, stingri noturīgiem kausveida sēdekļiem un speciāliem bezceļu braucējiem paredzētiem salona paklājiņiem.

„Jeep Trailcat” – arī tā pamatā ir „Wrangler” – paredzēts visnopietnākajām bezceļu dēkām. Tam ir par 30 cm pagarināta riteņu bāze, 17 collu riteņi, bet „BFGoodrich” augstprofīla riepu ārējais diametrs sasniedz 39,5 collas. Zem motora pārsega atrodas 6,2 l V8 „Hellcat” spēkstacija, kas attīsta 707 ZS, bet salonā ir „Dodge Viper” sēdekļi.

Mazajam kraviniekam „Jeep FC 150” ir prasmīgi atjaunota oriģinālā 1960.gada modeļa virsbūve, bet zem tās atrodas 2005.gada „Wrangler” šasija. Salonā ir retro stila sēdekļi ar vinila segmentiem, bet panelī goda vietu ieņem analogais kompass. Par dzinēju tam kalpo atjaunots 4,0 l V6 benzīna motors pārī ar trīspakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Pikaps „Comanche” ir vaidots no „Jeep Renegade”. Tam ir par 15 cm pagarināta riteņu bāze, bet zem motora pārsega atrodas 2.0 „MultJet” dīzelis ar 170 ZS un deviņpakāpju „automāts”. Kā jau pienākas īstam piedzīvojumu meklētājam, arī šim ir par divām collām paaugstināts klīrenss, vinča, kā arī apvidus braukšanai piemērotas „BFGoodrich All Terrain” riepas.

Tad vēl ir nedaudz mazāk pārveidots „Renegade”, kas nokristīts jaunā vārdā – par „Commander”. No standarta modeļa tas atšķiras ar riteņu arku un sliekšņu papildu aizsargiem, „pannu”, kas piesedz motora apakšpusi un modificētu izplūdes sistēmu. Tam zem motora pārsega atrodas 2,4 l „Tigershark” četrcilindru benzīna dzinējs un deviņpakāpju automātiskā transmisija.

Un tad vēl ir „Jeep Shortcut”, kas ir kā vēsturiskā „CJ-5” mūsdienīga replika. Par pamatu izmantotais „Wrangler” ticis par iespaidīgiem 66 cm saīsināts, aprīkots ar citādāku radiatora resti, motora pārsegu, atšķirīgiem buferiem, 35-collīgiem (ārējais diametrs) riteņiem un modernizētu izplūdes sistēmu. Par spēka agregātu kalpo 3,6 l V6 „Pentastar” dzinējs pārī ar piecpakāpju „automātu”. 

Foto: Publicitātes foto

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.