Audi prezentē līdz šim jaudīgāko TT modeli. Tā jaunizstrādātais piecu cilindru dzinējs attīsta 400 ZS jaudu, ko pavada nesajaucamā dzinēja skaņa. Savu pasaules pirmizrādi Pekinas autoizstādē piedzīvo modeļi Coupé un Roadster.
Izteikta priekšējā daļa, lielas gaisa ieplūdes atveres, zemu novietots spoileris, fiksēts aizmugurējais spārns – jau no pirmā skatiena Audi TT RS skaidri liek nojaust, cik liela jauda slēpjas zem tā izsmalcinātās ārienes. Tā jaunais piecu cilindru alumīnija dzinējs attīsta 400 ZS jaudu, kas ir par 60 ZS vairāk nekā iepriekšējā modelī.
Uz priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem tiek novadīts iespaidīgs 480 Nm griezes moments, kura sadalījumu pārvalda vilkmes kontroles sistēma, nodrošinot maksimālu paātrinājumu ar minimālu izslīdēšanu. Rezultātā Coupé spēj attīstīt ātrumu no 0 līdz 100 km/h vien 3,7 sekundēs, bet Roadster – 3,9 sekundēs. Neviens cits TT modelis nav spējis veikt šo sprintu tik ātri. Izcilo griezes momentu papildina raksturīgā piecu cilindru dzinēja skaņa, kas ir kā mūzika jaudas baudītāju ausīm. Šī skaņa virzās caur RS izplūdes sistēmu un tiek izvadīta ārā caur diviem lieliem, ovāliem izpūtējiem. Citas pievilcīgas iezīmes aizmugurējā daļā ir jauni OLED lukturi 3D dizainā, kas pirmo reizi tiek izmantoti sērijveida Audi modelī.
Tik lielai jaudai nepieciešama stingra šasija. Pateicoties vien 1,34 metru augstumam, Audi TT RS atrodas tuvu pie zemes un līkumos ir gan izveicīgs, gan stabils. Tiešā stūres attiecība sniedz vadītājam sajūtu, it kā tas kļūtu par daļu no ceļa. Neatkarīgi no tā, cik spēcīgi autovadītājs griež stingro sporta stūri, zemu novietotie sporta sēdekļi ar izteiktajiem sānu polsteriem droši notur to sēdvietā. Modelī Roadster, vien nospiežot pogu, varat baudīt braukšanu ar nolaistu jumtu. Automobiļa mīkstais jumts nolaižas, pat braucot ar ātrumu līdz aptuveni 50 km/h.
TT RS salons izskatās īpaši sportisks – ar alumīnija vai oglekļa šķiedras apdares elementiem un RS logotipiem. Līdzīgi kā modelī Audi R8, autovadītājs dzinēju iedarbina tieši no stūres rata – iedvesma tam tika gūta no sacīkšu automobiļiem.
Ar papildu tālvadības slēdžu palīdzību var kontrolēt arī automobiļa vadāmības sistēmu. Ja autovadītājs vēlas, TT RS braukšanas īpašības var regulēt četros režīmos – sākot no komfortablā līdz pat īpaši dinamiskajam. Mērinstrumenti ir fokusēti tikai uz autovadītāju. Visa svarīgākā informācija – sākot no braukšanas ātruma līdz dzinēja apgriezienu skaitam un navigācijas informācijai – tiek sniegta digitālajā Audi virtuālajā mērinstrumentu panelī ar 12,3 collu ekrānu. Turklāt tas vēl nav viss. Speciālā RS ekrānā tiek sniegta informācija par spiedienu riepās, griezes momentu un gravitācijas spēku. Kad tiek sasniegta dzinēja apgriezienu skaita robeža, pārnesumu indikators norāda, ka autovadītājam ar lāpstiņām uz stūres vai transmisijas sviru jāpārslēdz pārnesumi. Lai šī funkcija darbotos, dubulta sajūga transmisijai, kas aprīkota ar sportiski īsu pārnesumu attiecību zemākajos pārnesumos, jābūt pārslēgtai uz manuālo režīmu.
Lai vienmēr būtu informēts, autovadītājs var izmantot plašo infotainment sistēmas saturu. Audi connect automobilī piedāvā daudz dažādus pakalpojumus, kas sniedz nepieciešamo informāciju – neatkarīgi no tā, vai meklējat autostāvvietu, maršrutu vai satiksmes informāciju, vai vēlaties noskaidrot degvielas cenas, laika apstākļus vai uzzināt jaunākās ziņas. Pasažieri braukšanas laikā var arī lietot sociālo tīklu Twitter un likt sistēmai nolasīt ziņojumus priekšā. Caur Wi-Fi tīklāju viedtālruņus un planšetdatorus var savienot ar internetu. Noteiktas viedtālruņu lietotnes var attēlot tieši Audi virtuālā mērinstrumentu paneļa ekrānā. Kad viedtālruņi ir ievietoti viduskonsolē, to akumulatori tiek uzlādēti induktīvi. Tie tiek arī savienoti ar automobiļa antenu, lai nodrošinātu optimālu uztveri, un pēc pieprasījuma veic zvanu vēlamajai kontaktpersonai. Modelī Roadster ļoti praktiski ir tas, ka brīvroku sistēmas mikrofoni ir iebūvēti drošības jostās, garantējot augstu skaņas kvalitāti.