2017.gada pavasarī tirdzniecībā nonāks Mercedes-Benz E-klases visādceļu universāls All Terrain, kas aprīkots ar patstāvīgo pilnpiedziņu un trīskameru pneimatisko piekari.
Salīdzinājumā ar parasto E-klases universālu, All Terrain būs par 29 mm augstāks – 14 mm iegūti uz riepu rēķina, kas aizgūtas no S-klases sedana, bet 15 mm – pateicoties pneimopiekarei.
Papildus četriem E-klases braukšanas režīmiem All Terrain universālam pieejams vēl viens režīms, kas tā arī saucas – All Terrain. Aktivizējot šo režīmu, universāla virsbūve paceļas par 20 mm paaugstinot klīrensu, bet ESP sāk darboties pēc īpašas programmas, pieļaujot arī riteņu izspolēšanu, kas ļaus izrauties no sniega vai dubļu gūsta. All Terrain režīmu var aktivizēt arī gaitā, taču tikai līdz ātrumam 35 km/h.
Visādceļu universāls būs aprīkots ar virsbūves sānu un apakšas, kā arī riteņu arku aizsargiem. Piedāvājumā iekļauti trīs vieglmetāla riteņu diski ar 19 un 20 collu izmēru, bet salons izceļas ar alumīnija pedāļiem, speciāliem grīdas paklājiņiem un alumīnija/oglekļa šķiedras dekoriem. Bagāžas nodalījuma tilpums ir tāds pats kā parastajam E-klases universālam – 1820 litri.
Motoru klāstā sākumā būs tikai 194 Zs (400 Nm) četrcilindru dīzeļdzinējs, sešcilindru dīzelis sekos vēlāk.
Par AMG variantu kompānijas vadība vēl diskutē, bet par galvenajiem All Terrain universāla noieta tirgiem tiek uzskatīta ASV un Ķīna.
E-klases All Terrain modelis tirgū nonāks 2017.gada pavasarī un maksās 3900 eiro vairāk nekā parastais E-klases universāls (no 55 000 eiro).
Foto: Publicitātes attēls