Pirmie ar ūdeņradi darbināmie “Honda Clarity Fuel Cell” ierodas Eiropā

Japānas autobūves kompānija Honda uzsākusi ar ūdeņraža degvielu darbināmo “Honda Clarity Fuel Cell” piegādi Eiropas tirgum.

Pirmie seši eksemplāri novembra beigās jau nobraukuši no kuģa un tiks piegādāti klientiem Londonā un Kopenhāgenā HyFIVE („Hydrogen for Innovative Vehicles“) projekta ietvaros. Atgādināsim, ka HyFIVE ir projekts, kas cenšas popularizēt ar ūdeņradi darbināmos auto, iepazīstināt ar šo tehnoloģiju plašākas iedzīvotāju masas un izveidot atbilstošu infrastruktūru Eiropas valstīs.

Pēc pirmā etapa sekos nākamā attīstības fāze, kad 185, dažādu kompāniju ražotie ar ūdeņradi darbināmie auto tiks piegādāti privātajiem pasūtītājiem un uzņēmējiem Dānijā, Vācijā, Lielbritānijā, Itālijā, Austrijā un Zviedrijā.

“Clarity” degvielas šūnu (“Clarity FuelCell”) tehnoloģija ir pasaulē pirmā ražošanā palaistā degvielas šūnu tehnoloģija, kurā viss degvielas šūnu piedziņas bloks atrodas zem motora pārsega. Ar autonomiju līdz pat 366 jūdzēm (589 km) “Clarity” degvielas šūnu auto sasniedz klasē labākos autonomijas diapazona rādītājus, vienlaikus ar unikālo aprīkojuma paketi pirmo reizi šāda tipa automašīnā piedāvājot salona dizainu ar vietu pieciem pasažieriem.

“Honda Clarity Cell” savu pasaules pirmizrādi svinēja Tokijas autoizstādē pagājušā gada oktobrī. 

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.