Pilnīgi jaunais Subaru XV ir pirmais Eiropā atklātais modelis, kas ir būvēts uz jaunās Subaru globālās platformas
Galvenās priekšrocības, ko sniedz jaunā platforma, ir paaugstināta drošība un vēl precīzāka vadāmība. Jaunais Subaru XV ir aprīkots ar Subaru izslavēto autovadītāja palīgsistēmu “EyeSight” un vēl vairāk preventīvās drošības funkcijām nekā jebkurš iepriekšējais modelis. Subaru globālā platforma ir paredzēta arī alternatīvo enerģiju jaudas avotu ieviešanai, piemēram, hibrīda un 100% elektriskajām piedziņām.
Automobilis ir paaudzies par dažiem centimetriem gan garumā, gan platumā un piedāvā vēl plašāku salonu.
Jaunais Subaru XV sākotnēji tiks aprīkots ar pilnveidoto 2 litru opozītdzinēju. 80% tā detaļu ir jaunas, salīdzinot ar pašreizējo dzinēja versiju. Jaunais benzīna dzinējs ir vieglāks un ekonomiskāks, vienlaikus tā jauda ir palielināta līdz 156 ZS. Automātiskā transmisija ir Lineartronic CVT, kas piedāvā septiņas manuāli ar lāpstiņām uz stūres pārslēdzamas pakāpes.
Kā visiem Subaru, arī pilnīgi jaunajam XV ir pastāvīgā pilnpiedziņa, un jaudas sadali starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem kontrolē aktīvā griezes sadalīšanas sistēma (Active Torque Split). Uzlabotai brauktspējai pilnīgi jaunā XV klīrenss ir 22 cm, un tas ir aprīkots ar “X-Mode” palīgsistēmu, kas atvieglo braukšanu uz grūti izbraucamām virsmām.
Jaunais Subaru XV ir aprīkots ar daudzām drošības sistēmām. Autovadītāja palīgsistēma “EyeSight” ietilpst standarta aprīkojumā, un drošības aprīkojums ietver arī adaptīvās tālās gaismas, lukturu staru pagriešanas funkciju, izbraucot pagriezienus, kā arī daudzas citas sistēmas.
1/2
SPECIFIKĀCIJAS
Garums: 4465 mm.
Platums: 1800 mm.
Augstums: 1595 mm.
Garenbāze: 2665 mm.
Klīrenss: 220 mm.
Dzinējs: 2 litru, 4 cilindru Boxer dzinējs.
Jauda: 156 ZS.
Grieze: 196 Nm.
Transmisija: Simetriskā 4 riteņu piedziņa.
Diski: 225/55-18.