“Cadillac” automobiļu noiets pieaug gan Eiropā, gan visā pasaulē

Amerikāņu “Cadillac” 2017.gadu iesācis veiksmīgi – pieprasījums pēc “GM” luksusa zīmola produkcijas pieaudzis Eiropā, Ķīnā un kopumā visā pasaulē.

Aizvadītājā mēnesī “Cadillac” Eiropā pārdevis 102 automobiļus, kas salīdzinājumā ar 2016.gada martu ir par 7,4% vairāk, savukārt gada pirmajā ceturksnī realizēti 254 eksemplāri – par 12,4% vairāk. Pieprasītākais “Cadillac” modelis Eiropā ir lielais apvidus auto “Escalade”, kam seko “BMW X5” formāta krosovers “XT5”.

Eiropas lielākajā tirgū Vācijā amerikāņu pienesums ir 32 eksemplāri martā un 112 gada pirmajā ceturksnī.

Pašmāju tirgū “Cadillac” automobiļu noiets nedaudz krities, toties pieaudzis Kanādā un Ķīnā, kur reģistrēta sevišķi strauja izaugsme.

Ķīnas tirgū marta mēnesī vien pārdoti 12 369 kadiljaku (+ 63%), bet gada pirmajos trīs mēnešos – 39 414, kas ir teju divkārt vairāk nekā līdzīgā laika posmā pērn.  

Visā pasaulē martā realizēti 27 406 “Cadillac” automobiļi, ka sir par 22,1% vairāk nekā 2016.gada martā, bet pirmajā ceturksnī pārdotie 78 649 automobiļi nozīmē, ka noiets palielinājies par 28,6% salīdzinājumā ar 2016.gada pirmajiem trim mēnešiem.

Cadillac XT5 Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.