Toyota martā ir vislabāk pārdotais automobiļu zīmols – ar 1058 Baltijas valstīs pārdotiem automobiļiem, kas pārspēj jebkuru citu autoražotāju.
Salīdzinājumā ar pērnā gada martu Toyota pārdošanas apjomu ir palielinājuši par 35,1%, pārdodot par 275 automobiļiem vairāk. Toyota ir palielinājuši arī savu tirgus daļu līdz 15,6%, kas to padara par visiecienītāko automobiļu zīmolu Baltijas valstīs.
Toyota reģistrāciju skaits martā ir audzis visās trīs Baltijas valstīs, visstraujāk Lietuvā un Latvijā, kam seko Igaunija. Latvijā Toyota pārdošanas apjoms pieauga par veseliem 41% un martā tika pārdoti 271 automobiļi. Latvija ir arī tirgus, kurā Toyota tirgus daļa pieauga par veseliem 5,4%, sasniedzot 16,6% no kopējā tirgus.
Visās trīs valstīs vidēja izmēra automobiļu vidū vispieprasītākais modelis bija Toyota Auris ar tirgus daļu Latvijā 16,7%. Cieši Auris seko Toyota Corolla – nākamais iecienītākais C segmenta modelis, un šie divi Toyota modeļi ir 2 iecienītākie modeļi visā Latvijā. Latvijā viena trešā daļa Auris modeļu tiek izvēlēti ar hibrīda piedziņu.
Toyota, piedāvājot nozarē plašāko hibrīdu klāstu – 7 modeļus –, joprojām ir apņēmušies radīt aizvien labākus automobiļus un samazināt savu ietekmi uz apkārtējo vidi. Ir aprēķināts, ka 10 miljoni Toyota hibrīdu, kas šodien brauc pa pasaules ceļiem, ir palīdzējuši samazināt CO2 izmešu daudzumu par 77 miljoniem tonnu.
Foto: Publicitātes attēls