Subaru vārds vienmēr ir saistījies ar 4 riteņu piedziņu, un tagad uzņēmums var arī lepoties ar to, ka tas pārdod vairāk pilnpiedziņas automobiļu nekā jebkurš cits autoražotājs pasaulē.
Subaru ienāca pilnpiedziņas automobiļu segmentā 1972. gadā ar Leone Combi modeli un jau 45 gadus ir unikāls ražotājs, kas pilnībā izmanto šīs sistēmas priekšrocības. 2016. gadā Subaru pirmo reizi vēsturē pārsniedza gada laikā viena miljona izgatavotu automobiļu robežu, un pēc 2016. gada kopsavilkuma kļuva skaidrs, ka Subaru ir kļuvis par pasaulē lielāko pilnpiedziņas automobiļu ražotāju.
Subaru ieņem 15% pasaules pilnpiedziņas automobiļu tirgus daļu, visā pasaulē pārdodot 965 892 pilnpiedziņas automobiļus. Tas ir par 245 382 vairāk nekā otrajā vietā esošajam Audi (720 510 pārdotu automobiļu 2016. gadā) un būtiski vairāk nekā trešajā vietā esošajam Jaguar Land Rover, kas pārdeva 485 797 automobiļus.
Subaru pilnpiedziņas sistēma, kas ietilpst gandrīz visu modeļu standarta aprīkojumā, veido 99,3% no kopējā pārdošanas apjoma. Vienīgais modelis ar aizmugures piedziņu Eiropā un ASV ir BRZ kupeja, savukārt Japānā ar šādu piedziņu ir pieejami daži miniautomobiļi.
Foto: Publicitātes attēls