Pirmajā Audi samitā (Audi Summit), kas norisinājās otrdien, 11. jūlijā, premium klases zīmols iepazīstināja ar autobūves inovācijām un apliecināja ieceri kļūt par vadošo digitālo autobūves uzņēmumu.
Ekskluzīvajā Audi pasākumā Barselonā 2 000 viesiem no visas pasaules tika prezentēts jaunais zīmola flagmanis Audi A8 un jaunākie tehnoloģiskie sasniegumi: digitālā laikmeta individuālās mobilitātes koncepcijas, ilgtspējīga ražošana, spēkratu svara samazināšana, savienojamība, autonomā braukšana un digitālie pakalpojumi.
Stundu garās 70 automobiļu prezentācijas galvenā zvaigzne bija jaunais Audi A8 – zīmola flagmaņa ceturtā paaudze. Audi A8 ir pasaulē pirmais sērijveida automobilis, kas paredzēts augsta līmeņa automatizētai braukšanai, kamēr vadītājs var pievērsties citām lietām.
Jaunais Audi A8 ievadīja Audi AI tehnoloģijas prezentāciju turpmākajā samitā gaitā. Pateicoties mākslīgajam intelektam, Audi AI pielāgojas braucēja vajadzībām un atvieglo tā ikdienu, padarot braukšanu drošāku. Audi AI gluži kā personīgais asistents var ieteikt pasažieriem arī dažādus pakalpojumus. „Vorsprung ir mūsu solījums. Audi AI palīdz autovadītājam, domā kopā ar viņu un viņa vietā, kā arī nodrošina lielāku brīvību. Autonomās braukšanas automobiļi tiks vērtēti pēc tā, kā autovadītājs var vislabāk un visefektīvāk izmantot savu laiku. Audi nodrošinās autovadītājam iespēju gan atpūsties, gan būt produktīvam, gan labi pavadīt laiku ar ģimeni vai draugiem,” uzsver AUDI AG valdes priekšsēdētājs Ruperts Štadlers (Rupert Stadler).
Mākslīgā intelekta izmantošana atklāj jaunus veiktspējas aspektus. Audi digitalizē visus uzņēmuma procesus: no produktu izstrādes, izmantojot virtuālo realitāti, līdz rūpnīcām ar mākslīgo intelektu aprīkotiem robotiem un pārdošanu, izmantojot visjaunākās digitālās tehnoloģijas. Tā, piemēram, tiks sinhronizēts auto ražošanas process – automatizētās konveijera sistēmas ļaus uz ražošanas līnijas esošajiem automobiļiem pašiem pārvietoties uz brīvajām vietām moduļveida montāžas sistēmā. Vai arī, pieņemot lēmumu iegādāties auto, izvēlētā konfigurācija klientam tiek parādīta virtuālās realitātes brillēs. Digitalizācija turpinās arī ar „Audi pēc pieprasījuma” (Audi on demand) mobilitātes solījumu. Līdz 2020. gadam Audi klientiem 15 lielākajos pasaules tirgos būs iespēja pasūtīt Audi, izmantojot viedtālruņa lietotni.
Ilgtspējībai kļūstot aizvien nozīmīgākai, Audi attīsta arī videi draudzīgas inovācijas. Viens no šādiem revolucionāras tehnoloģijas piemēriem ir CO2 aizturēšana – process gaisa attīrīšanai no oglekļa dioksīda. Šis CO2 tiek izmantots inovatīvu degvielas veidu, piemēram, sintētiskās Audi e-gāzes vai pat gāzētu dzērienu ražošanā.
Vienlaikus zīmols apliecina, ka elektriskās piedziņas sistēmas ir neatņemama Audi nākotnes automobiļu daļa. Līdz 2020. gadam produktu klāstā būs pieejami trīs pievilcīgi un efektīvi elektroautomobiļi. Ar devīzi „Tīri automobiļi no tīrām rūpnīcām” Audi jau plāno CO2 neitrālu Audi e-tron ražošanu Briseles rūpnīcā no 2018. gada.
Foto: Publicitātes attēls