Jaunais Range Rover – 404 Zs un 51 km ar elektrību (+ foto)

Range Rover šobrīd vairāk kā jebkad agrāk simbolizē greznas braukšanas augstāko punktu, padarot katru braucienu par baudāmu pieredzi gan sēžot pie stūres, gan pasažiera lomā.

Range Rover tika radīts gandrīz pirms 50 gadiem izmantot braucienam uz laukiem, lai pēc tam dotos atpakaļ uz mājām pilsētā. Tas ir nepārtraukti attīstījies, lai savā kategorijā izvirzītos vadībā, saglabājot nesalīdzināmi grezna apvidus automobiļa raksturu.

Mūsdienu tehnoloģijas ļauj jaunajam Range Rover spert lielu soli uz priekšu – plug-in tipa hibrīdelektriskā piedziņa nodrošina uzticamu veiktspēju, kā arī jauna līmeņa efektivitāti un spējas, ko papildina tās izsmalcinātība un pievilcība. Attīstījies ir arī eksterjera dizains, savukārt salons piedāvā uzlabotu komfortu un jaunas tehnoloģijas.

Komforta aprīkojums padara katru braucienu baudāmu gan autovadītājam, gan pasažieriem. Pateicoties jauniem rāmjiem, priekšējie sēdekļi ir regulējami 24 virzienos, tiem ir platāki un dziļāki polsteri, kā arī apsildāmi roku balsti. Aizmugurē pilnībā pārveidotais salona un sēdekļu izkārtojums sniedz mierpilnu patvērumu, nemazinot bagāžas nodalījuma ietilpību.

Ja pasažieriem braukšanas laikā ir jāstrādā, ir pieejamas līdz pat 17 pieslēgvietas, tai skaitā standarta kontaktligzdas, USB un HDMI porti, kā arī 12 voltu ligzda. Darījumu braucienos noderēs 4G Wi-Fi tīklājs līdz pat astoņām ierīcēm un ērtas mantu novietnes. Savukārt pats salons ir ideāli piemērots atpūtai – pateicoties Hot Stone masāžas tehnoloģijai atzveltnēs, greznie sēdekļi piedāvā 25 masāžas programmas.

„Mūsu klienti ļoti labi zina, ko tie vēlas saņemt no jebkura jauna Range Rover automobiļa. „Neko nemainiet, tikai padariet to labāku,” viņi mums saka, tādēļ mēs esam darījuši visu iespējamo, lai vēl vairāk uzlabotu mūsu vadošo apvidus automobili. Pēc gandrīz 50 gadiem ceturtā Range Rover paaudze ir līdz šim labākā, nodrošinot, ka oriģinālā apvidus auto greznība joprojām ir prasīgu klientu pirmā izvēle visā pasaulē.”
Gerijs Makgoverns (Gerry McGovern), Land Rover galvenais dizaineris

Interjera elegance vairota, tajā nevainojami iekļaujot līdz šim modernāko Jaguar Land Rover radīto informācijas un izklaides sistēmu. Touch Pro Duo, saukta arī par ‘Blade’, centrālajā panelī pilnīgā harmonijā apvieno divus augstas izšķirtspējas 10 collu skārienekrānus. Informāciju var pārvietot no viena ekrāna uz otru, lai padarītu tās izkārtojumu ļoti intuitīvu un viegli kontrolējamu, nodrošinot iespaidīgu funkcionalitāti.

Pēc jaunā Range Rover Sport plug-in tipa hibrīdelektromobiļa PHEV laišanas klajā pagājušajā nedēļā turpinās Jaguar Land Rover pāreja no tradicionālajiem iekšdedzes dzinēju automobiļiem uz autonomiem, sasaistītiem un elektrificētiem transportlīdzekļiem.

Ekonomiskais jaunais Range Rover P400e piedāvā uzticamu veiktspēju, apvienojot 300 ZS (221 kW) 2,0 l četru cilindru Ingenium benzīna dzinēju ar 116 ZS (85 kW) elektromotoru. Kopējā 404 ZS (297 kW) jauda , ko piedāvā pastāvīgā četru riteņu piedziņas sistēma, ļauj tam uzņemt ātrumu no 0 līdz 100 km/h vien 6,8 sekundēs, savukārt tā maksimālais ātrums ir 220 km/h.

Pateicoties iespaidīgam 640 Nm griezes momentam, jaunā piedziņas daļa apvieno dinamisku veiktspēju ar tradicionālajām Range Rover spējām, komfortu un izsmalcinātību.

Range Rover Sport P400e elektromotors ļauj tam NEDC kombinētajā ciklā radīt vien 64 g CO2 izmešu uz kilometru, ar vienu uzlādes reizi ļaujot nobraukt līdz pat 51 km bez nepieciešamības izmantot benzīna dzinēju. Pirmo reizi Land Rover vadošā apvidus automobiļa pircēji var braukt, neradot izmešus.

P400e piedāvā ārkārtīgi klusu salonu un bezkompromisu bezceļu braukšanas spējas, turklāt ar to drīkst braukt arī vietās, kur noteikti gaisa kvalitātes ierobežojumi, tai skaitā daudzu pilsētu centra rajonos.

Piedziņas tehnoloģiju precizitāte un kontrole nodrošina mierīgu braukšanu jebkādos apstākļos un pa jebkādām virsmām. Land Rover tehnoloģijai Terrain Response 2 ir unikāla kalibrācija, kas ļauj sadalīt no elektromotora, kam nav lēnas kustības režīma un kas piedāvā maksimālu griezes momentu jau no nulle apgriezieniem minūtē, piegādāto griezes momentu uz visiem četriem riteņiem inteliģenti un precīzi. Tādējādi lēnu bezceļu manevru laikā tiek nodrošināta labāka kontrole, kārtējo reizi apliecinot Range Rover izcilās spējas.

Lai baudītu personalizētu Range Rover greznību un veiktspēju tās dinamiskākajā formā, klienti var izvēlēties uzlaboto SV Autobiography Dynamic – līdz šim jaudīgāko Range Rover sērijveida modeli. Tā V8 benzīna turbodzinēja jauda ir līdz pat 565 ZS (palielināta par 15 ZS), kas ļauj tam uzņemt ātrumu no 0-100 km/h vien 5,4 sekundēs. Iespaidīgo dizaina uzlabojumu klāstā ietilpst ekskluzīva Graphite Atlas tīklveida radiatora reste ar hromētiem dekoriem un pārveidots aizmugurējais bamperis ar iebūvētiem metāla izpūtēja uzgaļiem.

Jaguar Land Rover projektē un izstrādā jauno Range Rover Lielbritānijā, un ražots tas tiks uzņēmuma Solihullas ražotnē.

 

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.