ASV autobūves gigants “General Motors” (GM) šā gada trešajā ceturksnī strādājis ar trīs miljardu dolāru (2,5 miljardu eiro) zaudējumiem, kas skaidrojami ar vienreizējiem izdevumiem saistībā ar Eiropas struktūrvienības pārdošanu, teikts otrdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.
GM martā pavēstīja, ka pārdod Eiropas struktūrvienību, kurā ietilpst “Opel” un “Vauxhall” zīmoli, Francijas autobūves kompānijai “Groupe PSA”.
Tikmēr autoražotāja tirdzniecības apjoms ceturksnī sarucis par 13,5% – līdz 33,9 miljardiem dolāru, kas galvenokārt tiek skaidrots ar vājiem darbības rezultātiem Ziemeļamerikā.
GM pamatdarbības peļņa Ziemeļamerikā trešajā ceturksnī samazinājās par 42,2% un veidoja 2,1 miljardu dolāru.
Foto: Publicitātes attēls