ŠKODA AUTO veiksmes stāsts turpinās, zīmolam kārtējo reizi uzrādot izaugsmi ar peļņu. Pirmajos trīs gada ceturkšņos čehu auto ražotājs palielinājis piegāžu apjomus klientiem visā pasaulē par 3,6 procentiem, salīdzinot ar tādu pašu laika periodu 2016. gadā, sasniedzot 871 100 automašīnas.
Pārdošanas ieņēmumi palielinājušies par 22,0 procentiem, salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmajiem deviņiem mēnešiem, līdz 12,3 miljardiem eiro. ŠKODA AUTO uzrādīja ievērojamu palielinājumu par 28,3 procentiem operatīvās peļņas rādītājā. Gan modeļu klāsta visaptverošā atjaunošana, gan pilnizmēra krosovera ŠKODA KODIAQ ārkārtīgi veiksmīgā atklāšana ir galvenie pozitīvo izmaiņu veicinātāji.
“Ievērojamais pārdošanas apjoma un peļņas pieaugums pirmajos trīs gada ceturkšņos norāda uz to, ka mūsu stratēģija ir efektīva,” tā ŠKODA AUTO vadītājs Bernhards Maiers. “Šobrīd atklājas mūsu krosoveru kampaņas pilnais potenciāls. Mūsu klienti ļoti labi pieņēma KODIAQ. Tagad mēs atklājam tā mazo brāli – ŠKODA KAROQ.”
Kopš pārdošanas uzsākšanas 2017. gada februārī ŠKODA KODIAQ pieprasījums globālajā tirgū ir bijis augsts, un līdz septembra beigām ir piegādātas jau 61 600 automašīnas. Reizē ar zīmola pirmo pilnapjoma krosoveru ŠKODA sāk iekarot jaunas klientu grupas. Nākamais solis ir kompaktais ŠKODA KAROQ, kas pirmajos tirgos ir pieejams sākot ar oktobri.
Pirmajos deviņos 2017. gada mēnešos auto ražotāja pārdošanas ieņēmumi palielinājušies par 22,0 procentiem, sasniedzot 12,3 miljardus eiro (no 2016. gada janvāra līdz septembrim: 10,1 miljardi eiro). ŠKODA AUTO arī sasniedzis ievērojamu operatīvās peļņas rādītāja divciparu izaugsmi, kas ir palielinājusies par 28,3 procentiem līdz 1,2 miljardiem eiro (no 2016. gada janvāra līdz septembrim: 940 miljoni eiro).
ŠKODA AUTO vēlreiz pārspēja iepriekšējā gada pārdošanas peļņas rādītāju, kas 2017. gada septembrī sastādīja 9,8 procentus (no 2016. gada janvāra līdz septembrim: 9,3 procenti).
“Ar šiem izcilajiem rezultātiem ŠKODA AUTO pierāda savu finansiālo spēku un peļņu,” stāsta ŠKODA AUTO par finansēm atbildīgais valdes loceklis Klauss Dīters Šērmans. “Jaunais ŠKODA KODIAQ ievērojami veicinājis ieņēmumu palielināšanos. Ilgstošā rentabilitāte ir lielā mērā bijusi iespējama, pateicoties pozitīvajiem apjomiem un citu faktoru kombinācijai.”
ŠKODA AUTO ieņēmumu stabilitāte nodrošina spēcīgu finansiālo pamatu turpmākai uzņēmuma un zīmola attīstībai. Galvenās šīs attīstības jomas ir definētas Stratēģijā 2025. gadam, kas iezīmē zīmola elektromobiļu plānus un tā attīstību jaunās, digitālās uzņēmējdarbības jomās, kā arī modeļu un krosoveru kampaņu turpinājumu.
Foto: iAuto.lv