Jaunais Ford Transit Custom – uzlabots stils, produktivitāte un tehnoloģija Eiropas vispārdotākajam mikroautobusam ar vienas tonnas kravnesību.
Galvenās iezīmes:
- Ar jaunu dizainu, pilnīgi jaunu kabīnes interjeru un ECOnetic sērijas motoriem, kas nodrošina vēl labāku degvielas ekonomiju, Ford Transit Custom uzstāda jaunu standartu mikroautobusu segmentā ar vienas tonnas kravnesību
• Leģendārā Transit produktivitāte, ko pastiprina ECOnetic versija, kas nodrošina 148 g/km CO2 izmešu;* revolucionārais EcoBlue dīzeļmotora jaudas diapazons ar papildaprīkojumā pieejamu sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu
• Jaunā kabīne nodrošina ideālus apstākļus mobilajam birojam ar klasē lielāko kravas nodalījumu, uzlabotu komfortu un ergonomiku, kā arī vieglu savienojamību ar SYNC 3 vai Device Dock iespējām
• Uzlabotas tehnoloģijas ietver CV-pirmo inteliģento ātruma asistentu, lai palīdzētu autovadītājiem ievērot atļauto braukšanas ātrumu, kā arī aklās zonas informācijas sistēmu ar perpendikulārās satiksmes brīdinājuma sistēmu
• 2015. un 2016. gadā Transit Custom bija Eiropā visvairāk pārdotais mikroautobuss ar vienas tonnas kravnesību, un arī 2017. gadā tas uzrāda visaugstākos rezultātus ar 86 400 pārdotu transporta līdzekļu līdz septembrim**
• Jaunā Transit Custom ražošana sāksies 2017. gada beigās, savukārt to piegāde klientiem sāksies 2018. gada sākumā; bezizmešu Plug-in hibdrīdversijas (PHEV) ražošanu plānots uzsākt 2019. gadā
Ford jaunais Transit Custom komercauto ar vienas tonnas kravnesību piedāvā Eiropas uzņēmumiem drosmīgu un jaunu dizainu, pilnīgi jaunu salonu un augstāku produktivitāti.
Jaunais Transit Custom veidots uz tā pamata, ko nodrošinājuši iepriekšējās versijas panākumi – jāatgādina, kas iepriekšējais Transit Custom 2015. un 2016. gadā kļuva par vispārdotāko modeli savā segmentā, un arī 2017. gadā tas ir tirgus līderis ar 86 400 pārdotu transporta līdzekļu līdz septembrim. Pasūtījumu pieņemšana visā Eiropā sāksies decembrī, bet pirmie jaunā Transit Custom modeļi pie klientiem nonāks, sākot ar 2018. gada pirmajiem mēnešiem.
Revolucionārā Ford EcoBlue divu litru dīzeļmotora darbinātais Transit Custom ir pārveidots, lai nodrošinātu vairākas jaunas un vērā ņemamas funkcijas un iespējas, tajā skaitā jauno ECOnetic mikroautobusa variantu, tajā skaitā uzlabotu degvielas ekonomiju un 148 g/km CO2 emisijas.*
Ar drosmīgo, jauno priekšdaļas dizainu ar trīs stieņu Transit režģi Ford mikroautobuss ar vienas tonnas kravnesību un pilnīgi jaunu kabīnes interjeru nodrošina vadītājam ideālus mobilā biroja apstākļus, klasē lielāko kravas nodalījumu, uzlabotu komfortu un ergonomiku, kā arī vieglu savienojamību ar SYNC 3 vai MyFord Dock iespējām. Starp citām komerctransportā pirmo reizi ieviestām tehnoloģijām jāmin inteliģentais ātruma asistents.
“Transit Custom jau kopš tā laišanas tirgū ir bijis pārejošs panākums, un šī jaunā versija tikai vēlreiz paaugstina spēles likmi,” sacīja Hanss Šeps [Hans Schep], Ford of Europe Komerctransporta nodaļas ģenerālmenedžeris. “Esam rūpīgi uzklausījuši savus klientus un piedāvājuši tirgū mikroautobusu ar vienas tonnas kravnesību, kas ir vēl stilīgāks, vēl produktīvāks un pilns ar viedām funkcijām.”
Jaunās paaudzes Transit Custom nodrošina pamatu Ford nākamajai ievērojamajai komerctransporta inovācijai, kas saistīta ar bezizmešu Plug-in hibdrīdversijas (PHEV) ieviešanu, kuras masveida ražošanu plānots uzsākt 2019. gadā.
Versijā Transit Custom PHEV tiek izmantota uzlabota hibrīdsistēma, ar ko iecerēts nodrošināt, ka auto bezizmešu režīmā nobrauks vairāk nekā 50 kilometrus (31 jūdzi), un tajā iebūvēts vairākkārt godalgotais Ford EcoBoost viena litra benzīna motors. Elektriskā hibrīdmikroautobusa izmēģinājuma braucieni sadarbībā ar korporatīvajiem klientiem Londonā tiks uzsākti šī gada decembrī.
2012. gada beigās tirgū laistais Transit Custom bija viens no Ford paplašinātajiem un pilnīgi jaunajiem Transit modeļiem, kas vispār nonāca pārdošanā – vēlāk tam pievienojās Transit Courier, Transit Connect un Transit modeļi, kā arī tas kļuva par galveno dzinējspēku Ford kļūšanai par Eiropas komerctransporta zīmolu nr. 1 2015. gadā. Kopš tā laika šis modelis ir veiksmīgi saglabājis vadošo pozīciju.
Augustā Ford paziņoja par Transit, Transit Custom un Tourneo Custom modeļu ražošanas jaudu palielināšanu, lai apmierinātu augošo klientu pieprasījumu. 52 miljonu ASV dolāru investīcijas Ford Otosan kopuzņēmumā Turcijā nodrošinās ražošanas apjoma palielināšanu Kocaeli ražotnē par 40 000 vienību, sasniedzot 330 000 transporta līdzekļu gadā.
Ford EcoBlue motors un jauns ECOnetic variants
Jauno Transit Custom darbina ultramūsdienīgs Ford EcoBlue dīzeļmotors, kas tika ieviests 2016. gadā. Salīdzinājumā ar iepriekšējo 2,2 litru dīzeļmotoru uzlabotais jaunais motors ar 105 ZS, 130 ZS un 170 ZS jaudu nodrošina zemākus uzturēšanas izdevumus, kā arī līdz 13 procentiem uzlabotu degvielas ekonomiju un par 20 procentiem augstāku griezes momentu lēno apgriezienu režīmā.
Klientiem, kuri vēlas saņemt vislabāko produktivitāti un degvielas ekonomiju, atjaunotais modelis tiek piedāvāts ar jauno ECOnetic variantu, kura emisiju apjoms ir 148 g/km CO2, bet degvielas patēriņš – 5,7 l/100 km (49,6 mpg),* kas salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli ir par sešiem procentiem labāks rādītājs.
ECOnetic variantā, kas pieejams 300 sērijas mikroautobusam ar īso riteņu bāzi, uzstādīts 105 ZS motors ar unikālu kalibrāciju un automātiskās izslēgšanas-ieslēgšanas iespēju, zemas rites pretestības riepas, Ford inovatīvā paātrinājuma kontroles funkcija, kā arī fiksēts ātruma ierobežotājs 100 km/h (62 mph).
Jaunais Transit Custom turpina piedāvāt komerctransporta operatoriem tikpat izcilu iespēju klāstu, ko nodrošina transporta līdzekļi ar divu augstumu jumtiem, divām riteņu bāzes iespējām, pilno masu no 2,6 līdz 3,4 tonnām, kravnesību līdz 1450 kg, kā arī dažādiem virsbūvju veidiem: mikroautobusu, kombi un mikroautobusu ar dubulto kabīni.
Jaunais modelis saglabā reputāciju kā modelis, kas nodrošina klasē labāko kravnesību un inovatīvu kravas nodalījumu, kurā iebūvēta lūka, lai atvieglotu sevišķi garu priekšmetu pārvadāšanai, kā arī integrēts jumta režģis, ko var salocīt, kad tas netiek izmantots.
Dinamisks stils un kabīne atbilstoši ideālam mobilajam birojam
Jaunajam Transit Custom ir dinamisks un profesionāls jauns priekšdaļas izskats ar tādu pašu dizaina DNS, kā Ford jaunākajiem pasažieru automobiļiem, augstu piestiprinātu trapeces formas resti un dinamiskiem, slaidiem priekšējiem lukturiem. Pieejamas arī jaunākās apgaismojuma tehnoloģijas, un modeļiem ar augstāku aprīkojuma līmeni ir iebūvētas pamanāmās jaunās LED dienas braukšanas gaismas un jaudīgi HID Xenon priekšējie lukturi.
Kabīnes interjers ir pilnīgi jauns, un tā instrumentu panelis izgatavots, balstoties uz Ford jauno interjera dizaina filozofiju, kas pirmo reizi pielietota pilnīgi jaunajā Fiesta un kas piedāvā pievilcīgu, uz lietotāju vērstu izvietojumu, ko ietekmē patērētāja mijiedarbība ar viedajām ierīcēm un planšetdatoriem.
Jaunais instrumentu panelis, kas balstīts uz spēcīgiem horizontālā dizaina elementiem, kas izceļ kabīnes platumu, ir ievērojams ar pievilcīgiem, izturīgiem materiāliem, un tajā ir papilnam praktisku lietu, kas paredzētas autovadītājiem, kuri kabīnē strādā kā mobilajā birojā, pavadot transporta līdzeklī garas stundas.
Jaunā dizaina rezultātā šajā transporta līdzeklī ir pieejams plašākais salons savā klasē, instrumentu paneļa ietilpība vien ir 25 litri, ieskaitot trīs ērtus atveramus nodalījumus tā augšējā virsmā, uz kuras atvēlēta vieta mapēm vai mobilajām ierīcēm, kā arī lielu cimdu nodalījumu, kura apakšējā daļā var stāvus ievietot A4 izmēra mapes.
Kā citas jaunas un praktiskas funkcijas jāmin salokāms glāžu turētājs zem pārnesuma pārslēga, kā arī glāžu turētāji un divu litru pudeļu turētāji abās instrumentu paneļa malās. Arī durvju paneļi ir pilnībā pārveidoti, lai nodrošinātu labāku to izmantošanu dažādu priekšmetu glabāšanai un pielietojumam. Dekoratīvajā durvju apdarē integrēti trīs lieli mantu glabāšanas nodalījumi un jauns, praktisks durvju rokturis.
Vadītāja ērtībām izveidoti pilnīgi jauni displeji un vadības paneļi, uzlabojot ergonomiku un lietošanas ērtumu, savukārt modeļiem ar augstāka līmeņa aprīkojumu iebūvēts kustīgs, planšetdatoram līdzīgs 8 collu skārienjūtīgs krāsu ekrāns ar Ford SYNC 3 komunikāciju un izklaides sistēmu, ko var darbināt ar spiešanas un pavilkšanas žestiem.
SYNC 3 ļaus Transit Custom vadītājiem pārvaldīt skaņas sistēmu, navigācijas sistēmu un pievienotos viedtālruņus, izmantojot vienkāršas sarunvalodas balss komandas. Vienkārši nospiežot pogu un pasakot “Man vajadzīga degviela”, “Man vajadzīga kafija” vai “Atrast adresi”, autovadītāji var saņemt informāciju, kur atrodas tuvākās degvielas uzpildes stacijas, kafejnīcas vai nākamā pieturas vieta. Sistēma ir savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto™.
Transporta līdzekļiem, kas nav aprīkoti ar 8 collu vai 4 collu displejiem, instrumentu paneļa centrā esošais MyFord Dock nodrošina autovadītājiem ideāli piemērotu vietu, kur novietot, uzglabāt un uzlādēt viedtālruni, MP3 atskaņotāju vai satelītnavigācijas sistēmu. USB un 12 voltu strāvas rozetes atrodas mantu nodalījuma augšējā daļā autovadītāja priekšā, kā arī blakus ātruma pārslēgam, tādējādi nodrošinot vienkāršu ierīču uzlādi.
Komfortu visas dienas garumā vēl vairāk paaugstina jauna sēdekļu konstrukcija, kurā izmantots uzlabots putu polsterējums un ģeometrija, kas nodrošina optimizētu atbalstu, savukārt apdares materiāli ir pilnībā atjaunoti visā kabīnē, koncentrējot uzmanību uz izcilu kvalitāti, izturību un izskatu. Minētais ietver arī sēdekļu audumu, kas ticis pakļauts Ford visu laiku skarbākajiem berzes testiem.
Uzlabota tehnoloģija un autovadītāja palīgfunkcijas
Jaunajā Transit Custom ieviesta virkne uzlabotu un jaunu autovadītāja palīgfunkciju, ko nodrošina tādas pašas tehnoloģijas, kas atrodamas jaunākajos Ford vieglajos pasažieru automobiļos un kurās izmantoti izsmalcināti sensori, radari un kameras, lai sniegtu informāciju par apstākļiem ārpus transporta līdzekļa.
Jaunais Transit Custom ir pirmais komerctransporta līdzeklis, kurā tiek piedāvāts inteliģentais ātruma asistents, funkcija, kas varētu palīdzēt izvairīties no ātruma pārsniegšanas un potenciāli piemērotiem lieliem naudas sodiem.
Sistēma aktivizē automātisku maksimālā transporta līdzekļa ātruma noregulēšanu tā, lai netiktu pārsniegts noteiktais ierobežojums, ātruma ierobežojumu atpazīšanai izmantojot ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu. Autovadītāji aktivizē inteliģento ātruma asistentu, izmantojot uz stūres esošās pogas un iestatot maksimālo transporta līdzekļa kustības ātrumu. Sistēmā tiek izmantota vējstiklam piestiprināta kamera, kas nolasa ceļazīmes un gadījumā, ja ātruma ierobežojums ir zemāks nekā iestatītais maksimālais ātrums, attiecīgi palēnina transporta līdzekļa kustības ātrumu.
Jaunais modelis ir pirmais Ford mikroautobuss Eiropā, kas piedāvā Ford aklās zonas informācijas sistēmu ar perpendikulārās satiksmes brīdinājuma sistēmu, kas komerctransporta lietotājiem nodrošina divas galvenās funkcijas.
Aklās zonas informācijas sistēmā tiek izmantoti uz aizmuguri vērsti radara sensori, kas nosaka, kad garāmbraucošie transporta līdzekļi varētu būt iebraukuši aklajā zonā vai tuvojas tai, un brīdina autovadītāju ar brīdinājuma lampiņu attiecīgajā ārējā spogulī. Transit Custom pirmo reizi iebūvēta jauna mainīgā aizmugures diapazona funkcija [Variable Rear Range], kas savlaicīgi brīdina autovadītājus, ja konstatē, ka garāmbraucošais transporta līdzeklis tuvojas ar lielāku ātrumu. Jaunajam modelim ir arī jaunākās paaudzes sensori ar plašāku uztveršanas diapazonu un uzlabotām funkcijām, ieskaitot spēju uztvert motociklus.
Perpendikulārās satiksmes brīdinājuma sistēmā tiek izmantoti tie paši sensori, lai, izbraucot atpakaļgaitā no stāvvietas, brīdinātu autovadītājus par automobiļiem vai velosipēdiem, kas drīzumā varētu nonākt viņu zonā, un raidot brīdinājuma skaņas signālu, ieslēdzot ziņojumu instrumentu panelī, kā arī brīdinājuma gaismu durvju spogulī. Sistēma tiek aktivizēta, kad autovadītāji ieslēdz atpakaļgaitas pārnesumu, un tā ir ideāli piemērota mikroautobusiem, kuros, izbraucot no stāvvietas, bieži vien ir ierobežota redzamība uz sāniem un atpakaļ.
Jaunajā Transit Custom arī funkciju klāsts uzlabots ar pirmssadursmes drošības palīgsistēmu ar kājāmgājēju noteikšanas avārijas bremzēšanas sistēmu, kas šajā modelī tika ieviesta 2016. gadā. Sistēma, kas aprīkota ar jaunākajām radara un kameras tehnoloģijām, kas izmantotas arī pilnīgi jaunajā Fiesta, tagad spēj pamanīt gājējus arī naktī, tiklīdz viņi nokļūst priekšējo lukturu darbības zonā.
Šīs jaunās funkcijas papildina visaptverošo tehnoloģiju klāstu, kas jau ir pieejams Transit Custom modelim, tajā skaitā joslas saglabāšanas brīdinājuma sistēmu, autovadītāja brīdinājuma sistēmu, automātiskās tālās gaismas, atpakaļskata kameru, adaptīvo kruīza kontroli un sānvēja stabilizācijas sistēmu.
Jaunākā specifikācija ietver arī laidenu un atsaucīgu sešpakāpju SelectShift automātisko transmisiju, ko līdz šim izvēlējušies jau 11 procenti Transit Custom klientu, un šajā segmentā unikālu aizmugurējo gaisa amortizācijas sistēmu Kombi M1 modeļiem, kas nodrošina elastīgu, kontrolētu un vienmērīgu braucienu pie dažādas noslogotības pakāpes.
Klienti var izvēlēties arī jaunu Upfitter saskarnes moduli, kas ļauj veikt pārveidojumus otrreizējā tirgū, un piederumus, lai piekļūtu datiem no transporta līdzekļa elektrosistēmām, lai tos varētu efektīvāk vadīt un kontrolēt, izmantojot reāllaika datus par transporta līdzekli.
Pirmklasīgā Sport sērija tiek pie pilnīgi jauna izskata
Jaunā Transit Custom klāsta vadībā ir dinamiskā 170 ZS Sport sērija, kas pieejama plašā izvēlē starp astoņām dažādām virsbūves un sēdekļu aprīkojuma iespējām, ieskaitot mikroautobusa, kombi un mikroautobusa ar dubulto kabīni modeļus gan īsās, gan garās riteņu bāzes versijās.
Sport modeļiem raksturīgās dubultsvītras uz motora pārsega un eksterjera elementi jaunajam modelim ir pārveidoti, ieskaitot pamanāmās svītras divos toņos melnā krāsā ar oranžiem vai sudraba krāsas akcentiem. Sportiskais stils turpinās kabīnes iekšpusē ar daļēju ādas Ebony interjera apdari, kas apvieno satriecošus jaunus gofrētos auduma ieliktņus un ādas polsterus.