Francijas autobūves kompānija “Citroen” modernizējusi vienu no neparastākajiem automobiļiem Eiropas tirgū – četrvietīgo pludmales bagiju “E-Mehari”, kas jaunajā veidolā tirgū kļūs pieejams no 11.janvāra.
Kopš 2017.gada rudens “E-Mehari” bija pieejams vienīgi īpašajā versijā “Styled by Courrèges” (EUR 28 970), kas bija apveltīta ar “Hardtop” jumtu, priekšējo durvju stikliem, atveramiem sānu stikliem aizmugurē un aizmugurējo (arī atveramu) stiklu. Tagad tas viss būs pieejams arī standarta modelim, tiesa – gan tikai par papildmaksu, toties atšķirībā no “Styled by Courrèges”, kuru krāsoja tikai melnu – ar priecīgākas krāsas virsbūvēm (zila,dzeltena, oranža, balta). Melnā krāsa rezervēta “Hardtop” jumtam, auduma jumts var būt melnā vai oranžā krāsā, bet viegli mazgājamais salons, ieskaitot sēdekļus, var būt bēšs vai oranžs.
Ja par salonu, tad tagad tas kļuvis krietni vien krāsaināks un krāšņāks, izceļoties ne tikai ar krāsaino un priekšējā paneļa vidū novietoto ekrānu, bet arī ar jauno stūri, sēdekļiem (tagad ar “Easy Entry” sistēmu), klimatkontroles bloku un no “C4” aizgūtajām durvju pievilkšanas cilpām.
No ārpuses modernizēto “E-Mehari” var atšķirt pēc jaunas formas radiatora režģa, bagāžnieka vāka un 15 collu riteņu diskiem.
3,81 m garajam automobilim joprojām ir nolaižams aizmugures sēdeklis, kas 200 litru bagāžas telpu paplašina līdz 800 litriem, kā arī papildu nodalījums bagāžniekā 78 litru tilpumā.
“E-Mehari” tāldarbība ar vienu uzlādi arī pēc modernizācijas nav palielinājusies un tālāk par 200 km bez strāvas krājumu atjaunošanas tikt nevarēs (ražotāja dati: līdz 195 km). Akumulatoru uzlādes laiks pie mājas elektrotīkla ir 16,5 stundas, elektromotora jauda 68 ZS, maksimālais ātrums 110 km/h un izmaiņas vien attiecībā uz griezes momentu – tagad tas sasniedz 166 Nm agrāko 144 Nm vietā.
Jaunā “E-Mehari” cena būs 25 270 eiro par “Soft-Top” versiju, variants ar “Hard-Top” maksās 26 470 eiro.
Modernizētais “E-Mehari” pasūtīšanai kļūs pieejams no 11.janvāra.
Foto: Publicitātes attēls