“Audi” atteiksies no savas pašreizējās dizaina filozofijas un pārstās ražot auto modeļus, kas līdzīgi viens otram kā divas ūdens piles.
Vācijas autobūves kompānija nolēmusi mainīt līdz šim piekopto dizaina stratēģiju un ražot viens otram tik līdzīgus modeļus, ka atšķirt tos var vienīgi pēc izmēriem. Šāds paņēmiens jau radījis zobgalības mediju vidē – piemēram, bijušais “BMW” dizaineris Kriss Bengls to salīdzina ar „dažāda garuma cīsiņiem”, bet izdevums “Autocar” – ar „krievu matrjoškām”.
“Audi” vadītājs Ruperts Štadlers skaidro, ka šāda stratēģija bija vajadzīga, lai veicinātu markas atpazīstamību jaunajos tirgos, taču tagad pienācis laiks izmaiņām un mēs varēsim veidot katram modelim savu individuālo stilu.
Viņam piebalso ražotāja dizaina nodaļas vadītājs Marks Lihte, atzīstot, ka tagad ir „vairāk vietas manevriem” un katram modelim jāveido savs stils, kas pircēja uzmanību saistīs vairāku gadu garumā. Lihte paredz, ka līdz ar elektromobiļu nostiprināšanos tirgū dizaina jomā gaidāmas lielas pārmaiņas – dizaineriem būs vairāk vietas savu ideju izpausmei, tādēļ tuvākās nākotnes automobiļi izcelsies ar īsām pārkarēm un zemiem motora pārsegiem.
Foto: iAuto.lv