Uz Ženēvas autoizstādi iespaidīgu kolekcija bija atvedusi arī Vācijas tūninga kompānija Brabus, kas specializējas Mercedes automobiļu pārbūvē.
Vācijas pilsētā Botropā bāzētā kompānija piedāvāja plašu modeļu klāstu, sākot ar nepilnus 2,7 m garo Smart kabrioletu (Brabus Ultimate 125) un beidzot ar 666 000 eiro vērto apvidus auto uz Mercedes-AMG G 65 bāzes.
Mercedes-AMG G 65 bāzes tiek aprīkots ar 630 Zs (1000 Nm) V12 motoru, taču Brabus speciālisti tā jaudu palielinājuši līdz 900 Zs (1500 Nm). Rezultātā 100 km/h var sasniegt 3,9 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 270 km/h. Automobilis aprīkots ar Widestar aerodinamikas komplektu, kas tā platumu palielina par 12 cm, 23 collu riteņu diskiem, elektroniski vadāmu Dynamic Ride Control piekari, pastiprinātām bremzēm un diviem atsevišķiem aizmugures sēdekļiem. Brabus sola izgatavot 10 šādus automobiļus, par katru prasot 666 000 eiro.
Brabus stendā bija skatāms arī pārbūvēts Mercedes AMG S 63 sedans ar nosaukumu Brabus 800, kura V8 motoram uzstādītas divas jaunas turbīnas, pārstrādāta degvielas iesmidzināšanas un aizdedzes sistēma, uzmontēta jauna izplūdes sistēma un izpildītas visas citas nepieciešamās darbības, lai astoņu cilindru motors varētu attīstīt 800 Zs (1000 Nm) – par 188 Zs un 100 Nm vairāk nekā Mercedes rūpnīcas agregāts. Tādejādi Brabus versija 100 km/h sasniedz 3,0 sekundēs (universāls 3,1), bet maksimālais ātrums tiek ierobežots pie atzīmes 300 km/h.
Brabus 800 ir oriģināla dizaina priekšējais bamperis ar lieliem izgriezumiem gaisa pievadei, radiatora režģis ar kompānijas logotipu, 21 collu riteņu diski ar 265/30 un 305/25 (priekšā/aizmugurē) izmēra riepām, pneimatiskā piekare, kas var pieplakt tuvāk ceļam par 20 mm, oglekļa šķiedras difuzors un spoileris, kā arī izplūdes sistēma ar karbona uzgaļiem un Sport un Coming Home funkcijām. Pēdējā ļauj samazināt izpūtēja troksni un apdzīvotai vietai izbraukt cauri klusi „kā pelītei”.
Automašīnas salona apdarei izmantota sarkanas un melnas ādas kombinācija, sporta pedāļi un izgaismotas sliekšņu uzlikas ar Brabus logotipu.
Brabus 800 cena vēl netiek atklāta.
Savukārt pārbūvētais V-klases minivens piedāvā ceļojošo biroju ar īpaši augstu komforta līmeni. Automobilis apgādāts ar atbīdāmām durvīm abās pusēs, elektriski regulējamiem sēdekļiem un elektriski izbīdāmiem kāju atbalstiem. Elektromotors darbina arī izbīdāmos galdiņus, bet pārējos komforta iestatījumus (apsilde, ventilācija, audio utt.) pārvalda ar viduskonsolē iebūvētās skārienvirsmas palīdzību. Pasažieru rīcībā ir divi 15,6 collu LED ekrāni, Apple TV, Brabus Media Center, Playstation 4 konsole, internet pieslēgums, dzērienu turētāji ar apsildes/atdzesēšanas funkciju.
Par vizuālo efetu gādā Brabus 19 collu riteņu diski, oriģināls aerodinamiskā aprīkojuma komplekts un regulējama sporta piekare, kas samazina atstatumu līdz zemei 15-25 mm diapazonā.
Ekspozīciju dažādoja vairāki kompānijas pārbūvētie un atjaunotie klasiskie Mercedes
Foto: iAuto.lv