Vācijā šā gada martā pārdoti 347 433 jauni automobiļi, kas ir par 3,4% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, liecina federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras KBA apkopotie dati.
Tikmēr šā gada pirmajos trīs mēnešos kopumā jaunu automobiļu tirdzniecība Vācijā pieaugusi par 4%.
Vācijas autoražotāja “Volkswagen” ražoto automašīnu pārdošanas apjoms ceturksnī palielinājies par 7,2%, bet BMW tirdzniecības apjoms sarucis par 1,9%.
KBA arī norāda, ka no kopējā martā pārdoto jaunu automašīnu skaita vien 31,4% bijuši ar dīzeļdzinējiem aprīkotu automobiļu, kas ir par 9,2 procentpunktiem mazāk nekā pirms gada.
Dīzeļmašīnu vietā vācieši izvēlas alternatīvas piedziņas modeļus.
Elektroautomobiļu noiets pieaudzis par 73,1% (3792 vienības), hibrīdautomobiļu – par 45,4% (10 874), bet Plug-in (pie strāvas pieslēdzamie) automobiļi pirkti par 31,9% vairāk (3018). Šī paša iemesla dēļ strauji audzis pieprasījums pēc LPG un CNG automobiļiem (+171,9%, 1498 vienības) un arī benzīna automobiļu tirgus daļa, uzrādot kāpumu par 9,3% turpina palielināties
Foto: iAuto.lv