Vācijas autobūves kompānija Porsche papildina krosovera Cayenne saimi ar Plug-in-Hybrid modeli, kas dīleru centros kļūs pieejams jau jūnijā.
Cayenne E-Hybrid aprīkots ar 3,0 litru V6 motoru, kas attīsta 340 Zs un 136 Zs jaudīgu elektromotoru. Sistēmas kopējā jauda ir 462 Zs, bet griezes moments sasniedz 700 Nm. Ražotāja dati liecina, ka 100 km/h automobilis sasniedz piecās sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 253 km/h. Elektriskā režīmā Porsche jaunums spēj nobraukt 44 kilometrus, vajadzības gadījumā sasniedzot maksimāli iespējamos 135 km/h. Automobiļa vidējais degvielas patēriņš pēc NEFZ cikla ir 3,2-3,4 litri atkarībā no uzmontētā riepu komplekta. Cayenne E-Hybrid aprīkots ar Boost tehnoloģiju, kas aizgūta no varenauto 918 Spyder.Tā darbojas komplektā ar sērijveida Sport-Chrono paketi un nodrošina papildu jaudas piedevu ikvienā braukšanas režīmā.
Pie 230V sistēmas E-Hybrid akumulatoru var uzlādēt astoņus stundu laikā vai 2,3 stundu laikā, ja tiek lietots 7,2 kW On-Board lādētājs (papildmaksa).
Uzlādes procesu var kontrolēt ar Porsche Communication Management (PCM) vai attālināti – ar Porsche Connect lietotnes palīdzību. Jaunais Porsche Charging Service nodrošina pieeju publiskajām uzlādes stacijām, bet samaksa notiek ar Porsche ID Account starpniecību.
Līdz ar šo modeli Porsche palielina visai Cayenne modeļu saimei pieejamo aprīkojuma un elektronisko asistentu klāstu – turpmāk visai Cayenne saimei būs pieejams Head-up projekcijas displejs un digitālais Copilot „Porsche InnoDrive“, kas ietver kruīzkontroli, sēdekļus ar masāžas funkciju, apsildāmu vējstiklu, autonomo apsildes sistēmu un 22 collu riteņu diskus.
Par papildmaksu var izvēlēties, piemēram, elektrisko stabilizācijas sistēmu, kas novērš virsbūves šūpošanos un uzlabo automobiļa noturību līkumos vai sakabes ierīci 3,5 tonnu vilkšanai.
Porsche Cayenne E-Hybrid var pasūtīt jau tagad, Vācijā tas maksās no 89 822 eiro.
Foto: Publicitātes attēls