Forbes publicējis ikgadējo pasaules vērtīgāko zīmolu reitingu. Pirmajā simtniekā iekļuvuši arī 12 auto zīmoli, no kuriem pirmajā vietā Toyota, kuras vērtība tiek lēsta 44,7 miljardu dolāru apmērā.
Japāņu autoražotājam seko Mercedes-Benz un BMW. Gada laikā visu auto zīmolu vērtība pieaugusi, izņēmums ir tikai Hyundai, kas zaudējis 2 procentus. Labākais šajā jomā izrādījies Mercedes-Benz, kura vērtība pieaugusi par 18 procentiem.
Vieta kopējā reitingā |
Zīmols |
Vērtība (miljardi. $) |
Dinamika |
1 (9) |
Toyota |
44,7 |
+9% |
2 (13) |
Mercedes-Benz |
34,4 |
+18% |
3 (20) |
BMW |
31,4 |
+9% |
4 (24) |
Honda |
25,5 |
+6% |
5 (37) |
Audi |
14,8 |
+5% |
6 (42) |
Ford |
14,1 |
+3% |
7 (56) |
Chevrolet |
11,5 |
+11% |
8 (58) |
Porsche |
11 |
+14% |
9 (69) |
Lexus |
9,5 |
+4% |
10 (70) |
Nissan |
9,4 |
+5% |
11 (75) |
Hyundai |
8,7 |
-2% |
12 (90) |
Volkswagen |
7,9 |
+16% |
Foto: iAuto.lv