Dodge prezentējis modernizēto Challenger saimi, kas papildināta ar jaunu modifikāciju – SRT Hellcat Redeye. Tā kļūs par jaudīgāko saimes pārstāvi, aizstājot jau no ražošanas noņemto Challenger SRT Demon.
SRT Hellcat Redeye aprīkots ar modernizētu 6,2 litru astoņu cilindru motoru, kas ieguvis pastiprinātus virzuļus un klaņus, citu gāzu sadales mehānismu un degvielas sistēmu. Jaunajam modelim ir uzlabota eļļošanas sistēma un palielināts kompresora spiediens (no 11,6 līdz 14,5 psi), savukārt motora apgriezienu “sarkanā zona” pārbīdīta no 6200 līdz 6500 apgriezieniem minūtē.
Ražotājs atklāj, ka motora konstrukcijā uzlabotas vai nomainītas pavisam 25 detaļas.
100 km/h Redeye sasniedz 3,4 sekundēs, bet dragreisa distance (402 m) tiek pieveikta 10,8 sekundēs. Pēdējā disciplīnā Redeye Dēmonam zaudē 1,15 sekundes. Maksimālais ātrums ir 327 km/h.
Maksimālā paātrinājuma laikā SRT Hellcat Redeye patērē 5,4 litrus degvielas minūtē, kas nozīmē, ka šādā režīmā darbojoties degvielas tvertne būs “sausa” pēc 11 minūtēm. Tajā pašā laikā ražotāja uzrādītais degvielas patēriņš ārpus pilsētas ir 13 litri uz 100 km.
Izmainījies arī “parastais” SRT Hellcat. Tagad tā motors attīsta par 10 Zs vairāk (727 Zs), bet motora pārsegā iestrādātas divas gaisa pieplūdes atveres (agrāk viena) 1970.gada Dart Swinger un 1971.gada Demon stilā. Kupeju varēs pasūtīt ar Widebody aerodinamisko komplektu, kas automašīnas platumu palielinās par 89 mm. Šajā gadījumā komplektu papildinās 20 collu riteņi ar 305/30 Pirelli P-Zero riepām.
Visu modeļu aprīkojums ietver adaptīvo piekari, Brembo bremzes, ātrā starta funkciju, sistēmu, kas bloķē priekšējo riteņu bremzes, iesildoties dragreisa sacīkstēm.
Foto: Publicitātes attēls