Bugatti prezentējis savu jaunāko modeli – uz Chiron bāzes izgatavoto un piecus miljonus eiro vērto Divo, kas tiks saražots vien 40 vienībās.
Bugatti jaunumam ir Divo Racing Blue toņa virsbūve un unikāls dizains ar izteikti profilētu motora pārsegu, šauriem vertikāliem diožu lukturiem, kas ir vien 35 mm plati, trīsdimensiju aizmugures lukturiem, kas izceļas ar 44 izgaismotām “zvīņām”, milzīgu difuzoru, kura vidū četras izplūdes sistēmas cauruļu izejas un ne mazāk iespaidīgu spoileri, kas ir 1,83 m plats un par 23% lielāks nekā Chiron.
Ražotājs norāda, ka šeit katra detaļa kalpo tam, lai automašīna parādītu labāko sniegumu trasē. Tieši tādēļ inženieri tik rūpīgi strādājuši pie aerodinamikas elementu komplekta, kas rada līdz pat 456 kg lielu piespiedējspēku – par 90 kg vairāk nekā Chiron. Arī līkumos Divo var mesties straujāk nekā bāzes modelis, sasniedzot 1,6 g šķērsvirziena pārslodzes (Chiron – 1,5 g). Piedevām Divo ir par 35 kg vieglāks, kas panākts atsakoties no daļas izolācijas materiālu, sīklietu novietnēm salonā, uzstādot vieglākus riteņu diskus, oglekļa šķiedras starpdzesētāja vāku un vienkāršāku audio sistēmu.
Divo motors ir tāds pats kā Chirons – W16 agregāts ar četrām turbīnām, kas attīsta 1500 Zs jaudu un 1600 Nm griezes momentu. Bugatti neatklāj Divo tehniskos datus, vien norāda, ka elektronika ļaus sasniegt maksimāli 380 km/h, bet Nardo trasē, ko ražotājs izmanto savas tehnikas testēšanai, jaunais modelis ir veselas astoņas sekundes ātrāks nekā Chirom.
Zināms, ka Bugatti Divo maksās 5 miljonus eiro. Ražotājs sola 40 eksemplārus, taču visi esot izpirkti jau pirms oficiālās prezentācijas un ražošanas starta.
Foto: Publicitātes attēls