Interbrand sastādītajā pasaules vērtīgāko zīmolu reitingā 1.vietu starp autoražotājiem ieņem Toyota, Tesla izkritusi no Top-100, toties pirmoreiz tajā iekļuvis Subaru.
Interbrand sarakstā Toyota ieņem pirmo vietu starp autoražotājiem, bet kopējā rangā tā ir septītā. Gada laikā kompānijas vērtība pieaugusi par 6% līdz 53,404 miljardiem dolāru. Toyota saglabājusi pirmo vietu, tāpat kā nākamās piecas kompānijas, kas tai seko. Neraugoties uz vērtības zudumu viena procenta apmērā, otrajā vietā joprojām Mercedes (48,601 miljardi), bet BMW ieņem trešo vietu (41,006 miljardi). Ceturtajā vietā atrodas Honda, kuras vērtība pieaugusi par 4% (23,682 miljardi), bet piektajā un sestajā – Ford (13,995 miljardi) un Hyundai (13,535 miljardi) – abi ar 3% vērtības pieaugumu.
Septīto un astoto vietu ieņem Nissan (+6%; 12,213 miljardi) un Volkswagen (+6%; 12,201 miljards), kas apsteiguši Audi (+1%; 12,187 miljardi), bet desmitais ir Porsche (+6%; 10,707 miljardi).
Atzīstamu sniegumu nodemonstrējis Ferrari, kurš tikai pērn iekļuva starp 100 vērtīgākajām auto markām. Gada laikā itāļu sporta auto ražotāja vērtība pieaugusi par 18%, sasniedzot 5,254 miljardus, kas dod 13.vietu starp auto zīmoliem. Savukārt Tesla izkritusi no pirmā simtnieka, atdodot savu vietu Subaru (4,214 miljardi).
Kopējā sarakstā pirmo vietu ieņem Apple (214,480 miljardi; 2017.gadā – 184,154 miljardi), otrais ir Google (155,506 miljardi; 2017.gadā – 141,703), bet trešais Amazon (100,764 miljardi; +56 %).
Foto: Publicitātes attēls