Vācijas autobūves kompānija BMW atklājusi informāciju par 7.sērijas hibrīdu, kas ieguvis lielāku jaudu, spēs nobraukt garāku distance un patērēs mazāk degvielas.
Līdz ar 7.sērijas jauno paaudzi debitē arī uzlabotā hibrīdmodifikācija, kas pieejama trīs versijās: standarta (745e), pagarinātajā (745Le) un pilnpiedziņas (745Le xDrive).
Hibrīdiekārtas sastāvā iekļauts 286 Zs (450 Nm) jaudīgs sešcilindru (agrāk četrcilindru) benzīna motors, 113 Zs (265 Nm) jaudīgs elektromotors, 12 kilovatstundu akumulators un Steptronic astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Sport režīmā vadītāja rīcībā būs 394 Zs (par 70 Zs vairāk). No vietas līdz simtam versija 745e ieskrienas 5,2 sekundēs, 745Le – 5,3, 745Le xDrive – 5,1. Maksimālais ātrums – 250 km/h – elektroniski ierobežots.
Hibrīdrežīmā sedans tagad var sasniegt 110 km/h – par 20 km/h vairāk nekā iepriekšējā paaudze, bet pilnībā elektriskā režīmā – 140 km/h. Atkarībā no versijas ar pilnībā uzlādētu akumulatoru sedans spēs nobraukt 50 līdz 58 kilometrus. Hibrīdmodifikācijas vidējais degvielas patēriņš – 2,3 litri uz 100 km.
Akumulators iebūvēts zem aizmugures sēdekļa, 46 litru degvielas tvertne – virs aizmugures ass. Šāds risinājums ļauj efektīvi izmantot pieejamo telpu, tādēļ arī hibrīdmodeļa bagāžas nodalījums ir gana ietilpīgs, sasniedzot 420 litrus.
Par piemaksu hibrīdversijas pircējam tiek piedāvātas Pure Excellence un M Sports paketes, kā arī visi elektroniskie asistenti un piekaru varianti, kas pieejami parastajam 7.sērijas sedanam. No vasaras piedāvājumu uzlabos jauni digitālie servisi, piemēram, izvēlētajā maršrutā līdz tuvākajai uzlādes stacijai navigācija iekļaus tuvāko nakstmāju, interešu objektu un restorānu sarakstu, turklāt ar multimediju sistēmas palīdzību varēs jau laicīgi rezervēt vietu pie uzlādes stacijas iekārtas (vien jāatceras, ka šai opcijai ir laika limits).
Vācijā versija 745e maksās 101 000 eiro, 745Le – 106 400, bet pagarinātais pilnpiedziņas modelis – vismaz 109 800 eiro.
Foto: Ekrānšāviņš
Foto: Ekrānšāviņš