iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: izstādes lielākā vilšanās – modernizētais Mercedes GLC (+ FOTO)

Ženēvas šī gada autoizstādes lielākā vilšanās iAuto.lv redaktora Māra Ozoliņa skatījumā bija modernizētais Mercedes-Benz GLC krosovers. Kāpēc? – lasām zemāk:

M.Ozoliņš uzskata, ka veidojot modernizēto GLC klasi, Mercedes dizaineri ir “iešāvuši sev kājā.” Jā, GLC joprojām paliks viens no pirktākajiem Mercedes modeļiem (aktuālais modelis Vācijā – no 40 000 eiro) un tehniski tas būs visaugstākajā līmenī, taču dizaineri ir pārcentušies, strādājot pie aizmugures optikas un, iAuto redaktora skatījumā izveidojuši kaut ko tik nepievilcīgu, ka daļa klientu no šī modeļa varētu novērsties. Savukārt, par jauno multimediju sistēmu, ko vada ar balss komandām, var teikt tikai labāko.

Modernizācijas gaitā Mercedes-Benz GLC krosovers ticis pie jauniem motoriem un progresīvām drošības sistēmām.

Vizuālās pārmaiņas saistās ar savādāku radiatora resti, papildu hroma elementiem, diožu lukturiem jau bāzes aprīkojumā, sporta izplūdes sistēmu un jauniem bamperiem, savukārt salonā redzamākās pārmaiņas ir jauni dekori un multifunkciju stūre ar skārienjutīgām virsmām iestatījumu pārvaldīšanai. Tagad GLC tiek komplektēts ar ciparu mērinstrumentiem (12,5 collu ekrāns)un MBUX multimediju iekārtu (7 vai 10,25 collu ekrāns), kas pirmoreiz debitēja jaunajā A-klases modelī. Šī iekārta apveltīta ar mākslīgā intelekta iespēju, kas ar laiku var iemācīties izpildīt pat visai sarežģītas komandas. Multimedijus var vadīt arī ar balsi vai žestiem, tiesa, pēdējā funkcija drošības nolūkos pieejama tikai tad, kad automašīna nekustas – lai nenovērstu vadītāja uzmanību. Par piemaksu ražotājs piedāvā Energizing komforta vadību, kas apvieno dažādu iespēju kombinēšanu, savienojot gaismu un mūzikas, klimata un sēdekļu masāžas vai ventilēšanas funkcijas.

GLC navigācijas sistēma papildināta ar Augmented Video funkciju, kas ar video kameru palīdzību fiksē un parāda uz displeja māju numurus, ielu nosaukumus un ceļa norādes. Vadītājam palīdzēs arī aktīvā kruīzkontrole, automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma, joslas uzturētājs, kas prot pārkārtoties un palaist garām palīdzības dienesta tehniku, ja rodas tāda nepieciešamība, aklās zonas uzraugs, gājēju atpazīšanas sistēma, parkošanās palīgs, piekabes asistents utt.

Modernizētais krosovers pirmoreiz tiek komplektēts ar Dynamic Body Control piekari – smalku tehnoloģiju, kur katra riteņa amortizators tiks pastāvīgi noregulēts, vadoties no datiem, ko elektronika iegūst par motora, pārnesumkārbas, mašīnas ātruma, braukšanas apstākļiem un stūres iekārtas darbību.

GLC motoru klāstu veido divi benzīna turbo dzinēji ar 2,0 litru tilpumu un 197 un 258 Zs jaudu. Abi agregāti komplektēti ar 48 voltu elektrosistēmu un starterģeneratoru, kas dod papildu 150 Nm griezes momentu. Klienti varēs izvēlēties arī kādu no dīzeļa dzinējiem ar 163, 195 vai 245 Zs jaudu.

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

GLC krosovers pirms modernizācijas Foto: iAuto.lv

GLC krosovers pirms modernizācijas Foto: iAuto.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.