BMW rūpnīcā Vācijas pilsētā Dingolfildā šonedēļ uzsākta BMW 7.sērijas modernizētā modeļa ražošana.
2019.gada modelim ir jauni bamperi, motora pārsegs un radiatora reste, kas pārsteidz ar izmēriem un ir veidota pēc līdzības ar krosoveru X7. Uzstādīti jauni priekšējie un aizmugures lukturi, turklāt pēdējos tagad savieno diožu gaismas elementu virtenīte. Zīmīgi ir arī jaunā dizaina izplūdes sistēmas uzgaļi, kas vēl vairāk pieauguši izmēros. Jāpiemin jaunā multimediju sistēma, kas ieguvusi uzlabotu balss vadības funkciju.
Reizē ar izskatu mainījies arī septītās sērijas motoru piedāvājums: B58 (I6) agregāts piedzīvojis modernizāciju, parādījusies jauna hibrīdiekārta. Rindas sešcilindru dzinējs attīstīs 340, 374 un 388 ZS (450-500 Nm), bet hibrīdiekārta uz trīslitru I6 motora bāzes – 394 Zs (600 Nm).
Versija 750i iegūs 530 ZS (750 Nm) jaudīgu 4,4 litru twin-turbo V8 agregātu no kupejas M850i, bet pilnpiedziņas versija M760i xDrive tiks aprīkota ar 600 Zs V12 motoru, Otto cieto daļiņu filtru un atgriezīsies Eiropas tirgū, kas līdz šim nebija iespējams, pārāk lielā izmešu daudzuma dēļ.
Modernizētais modelis šobrīd tiek atrādīts Ženēvas autoizstādes apmeklētājiem.
Statistika liecina, ka kopš ieviešanas tirgū 1977.gadā Dingolfildas rūpnīca izlaidusi vairāk nekā 1,9 miljonus 7.sērijas automobiļu.
Foto: Ekrānšāviņš