Ķīnas koncerns Geely prezentējis elektriskās piedziņas sedanu Geometry A, kura iegādei pieteikušies jau gandrīz 30 000 klientu.
Geely, kam pieder arī zviedru Volvo un britu Lotus , izveidojis jaunu luksuss zīmolu Geometry, kas prezentējis savu pirmo modeli “A” – salīdzinoši lētu alternatīvu amerikāņu Tesla Model 3.
Geometry A komplektē ar CATL litija jonu 59,1 vai 69,1 kWh akumulatoriem, kas nodrošina attiecīgi 410 un 500 km (NEDC ciklā) bez uzlādes. Tiek pieņemts, ka faktiskais maksimālais nobraukums būs no 300 līdz 400 kilometriem.
Ķīniešu elektromobilis aprīkots ar vienu elektromotoru, kas nodrošina 120 kW (163 ZS) jaudu un 250 Nm griezes momentu. Ražotāja dati liecina, ka paātrinājums no nulles līdz simtam ir 8,8 sekundes, bet strāvas krājumus no 30% līdz 80% var papildināt pusstundas laikā.
Geometry A būs komplektēts ar pusautomātisko braukšanas sistēmu, kas noteiktos brīžos ļauj nodot automašīnas vadību elektronikai.
Ņemot vērā valsts subsīdijas elektromobiļiem, Ķīnā šāds automobilis maksās no 150 līdz 190 tūkstošiem juaņu (aptuveni no 22,3 tūkstošiem līdz 28,3 tūkstošiem dolāru).
Geely atzīmē, ka viņi jau saņēmuši vairāk nekā 27 tūkstošus pasūtījumu Geometry A iegādei, no kurām 18 tūkstoši tiks eksportēti uz ārzemēm, tostarp uz Franciju, Norvēģiju un Singapūru.
Foto: Ekrānšāviņš