Opel laiž klajā modernizēto Astra (+ FOTO)

Vācijas autobūves kompānija Opel atklājusi informāciju un attēlus par kompaktās klases modeļa Astra feislifta modeli, kas jau pēc dažām nedēļām kļūs pieejama pasūtīšanai. Jaunievedumu skaitā, tostarp sporta piekare un deviņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba.

Astra un Insignia var uzskatīt par pēdējiem modeļiem, kas vēl saglabā saistību ar General Motors (tagad Opel pieder franču PSA koncernam). Viens no šiem modeļiem piedzīvojis modernizāciju, taču pamatu tam joprojām veido GM platforma un tajos laikos izstrādātie motori un transmisijas.

Modernizēto Astra var atpazīt pēc savādākiem bamperiem, radiatora restes ar citu zīmējumu un automātiskajiem aizvariem, kas maina stāvokli, lai nodrošinātu labāku aerodinamiku. Vēja plūsmas novirzīšanai izveidoti arī vairāki mazi spārniņi automobiļa apakšā, kā rezultātā panākts visu laiku labākais rezultāts, samazinot pretestības koeficientu no 0,30 uz 0,26 (hečbekam) un 0,25 (universālam).

Motoru piedāvājumā jauns 1,2 litru trīscilindru benzīna turbo agregāts 110, 130 un 145 Zs versijās, kā arī modernizēts četrcilindru agregāts, kas attīsta 145 Zs. Pirmais motors var strādāt pārī ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu, otrs – ar GM ražojuma variatoru. Dīzeļdzinēju piekritējiem piedāvās pilnīgi jaunu 1,5 litru motoru, kas attīsta 105 un 122 Zs. Pirmo variantu komplektē ar 6MK, otru – ar jauno deviņu pakāpju AK. Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš modernizētās Astra benzīna un dīzeļa dzinējiem: 5,9 – 4,4 litri pēc WLTP cikla vai 4,8 – 3,6 pēc NEFZ standartiem.

Salonā izmaiņas saistās ar jaunu ciparu spidometru mērinstrumentu panelī un jauno multimediju sistēmas ekrānu, kura izmērs sasniedz astoņas collas. Astra ieguvusi modernizētas video kameras priekšā un aizmugurē, apsildāmu vējstiklu (pirmoreiz), E-Call ārkārtas situācijas atbalstu, bezvadu uzlādes nišu viedtālrunim viduskonsolē un augstvērtīgu Bose audiosistēmu (abi pēdējie papildaprīkojums).

Braukšanas komfortu uzlabos jaunie amortizatori, kas kopā ar sporta piekari (papildmaksa) un aktīvo Watts-Link aizmugures asi nodrošinās ātru, precīzu un pārliecinošu vadāmību.

Acīmredzot šī bija pēdējā aktuālā modeļa modernizācija pirms jaunās Astra paaudzes, kas ieradīsies 2021.gadā.

Foto: Publicitātes attēls

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.