Spānijas autoražotājs Seat ilgu laiku bija mātesuzņēmuma Volkswagen rūpju bērns, taču pēdējā laikā situācija mainījusies – veiksmīgs ir gan pats Seat, gan nesen dibinātā sporta marka Cupra.
Statistika liecina, ka pēc tam, kad Seat bija izdevies sasniegt labākos noieta rādītājus 2019.gada pirmajos sešos mēnešos, kompānija turpina uzņemto kursu arī jūlijā, realizējot kopumā 55 200 automobiļus, kas ir par 4,7% vairāk nekā pērnā gada jūlijā.
Līdz ar to 2019.gadā pārdoto automobiļu skaits sasniedzis 369 500 vienības – par 7,9% vairāk nekā 2018.gada pirmajos septiņos mēnešos (342 700). Arī nesen dibinātā Seat Performance marka Cupra uzrādījusi ievērojamu pieaugumu kopš gada sākuma – kopumā šogad pārdoti 15 1000 Cupra automobiļi, kas ir par 70,9% vairāk salīdzinājumā ar pērnā gada rezultātu.
Spānijā Seat ir tirgus līderis ar šogad realizētiem 74 600 automobiļiem (+2,2% salīdzinājumā ar 2018.gadu), bet Eiropas lielākajā tirgū Vācijā tam izdevies pārdot 82 300 eksemplārus (+15,2%).
Foto: Publicitātes attēls