Arī pie mums populārais Nissan Juke nomainījis paaudzi, kļuvis vieglāks, modernāks un pārgājis uz trīscilindru dzinēju.
Jaunās paaudzes modeļa pamatā tā pati CMF-B platforma, ko izmanto arī jaunajam Renault Clio un Captur. Salīdzinājumā ar pirmās paaudzes Juke, jaunais garumā/platumā/augstumā pielicis attiecīgi 75/35/30 mm, kas labvēlīgi atsaucas gan uz pasažieru salonu, gan kravas telpu. Tā brīvā zona pie aizmugures pasažieru kājām palielinājusies par 58 mm, bet virs galvām – par 11 mm.
Pieaudzis arī bagāžas nodalījuma apjoms, kas tagad sasniedz 422 litrus. Neraugoties uz pieaugumu “visās frontēs”, Juke pašmasa, pateicoties konstrukcijā izmantotajiem modernajiem materiāliem, sarukusi par 23 kg. Izmantojot jaunu lukturu grafiku un radiatora režģi ar biezām hroma apmalēm, padarīts modernāks ārējais izskats, vienlaicīgi saglabājot Juke raksturīgos elementus: apaļos priekšējos gaismekļus, “nomaskētos” aizmugures durvju rokturus un stilīgās krāsu kombinācijas. Salons straujas evolūcijas piekritējiem šķitīs drīzāk konservatīvs – 8 collu multimediju ekrānu par lielu mūsdienās vairs nenosaukt, bet lielākā daļa funkciju joprojām jāpārvalda ar pogu un slēdžu palīdzību.
Salonam tiek solīti labāki apdares materiāli un jauni komfortabli, ar kombinēto ādu pārvilkti priekšējie sēdekļi. Juke būs pieejama adaptīvā kruīzkontrole, joslas uzturēšanas palīgs, aktīvais aklā leņķa asistents, automātiskās bremzēšanas sistēma ar gājēju un velosipēdistu atpazīšanas funkciju.
Motortelpā atradīsies sadarbībā ar Daimler izstrādāts 117 Zs jaudīgs vienlitra trīscilindru turbomotors , kas strādās kombinācijā ar 6MK vai septiņu pakāpju robotizēto pārnesumkārbu.
Sākumā jaunais Juke būs pieejams tikai priekšējo riteņu piedziņas versijā, vēlāk arī 4×4 variantā un ar jaudīgākiem motoriem.
Eiropas tirgū jaunais Juke kļūs pieejams jau šoruden.
Foto: Publicitātes attēls