Ķīnā sarīkots pasākums, kura laikā Volkswagen nodemonstrējis konceptu ID.Next, kas ražošanā dosies kā krosovers ID.4.
Volkswagen sarīkojis prezentāciju savam otrajam elektriskās saimes modelim ID.4. Tas ir krosovers, kas tāpat kā pirmais modelis – hečbeks ID.3 – izgatavots uz MEB platformas, ko vācu ražotājs paredzējis koncerna elektriskās piedziņas modeļiem.
Paredzams, ka ID.4 būs pieejams divās versijās: ar vienu elektromotoru, kas piedzen priekšējās ass riteņus vai ar diviem motoriem – katrai asij pa vienam.
ID.4 izskats veidots 2017.gada koncepta Crozz stilā.
Ķīna par prezentācijas vietu nav izvēlēta nejauši – turpmākajos gados Volkswagen tur vēlas pārdot 300 000 elektrificētu transportlīdzekļu, bet 2025.gadā to skaitam jāsasniedz 1 miljonu.
Lai sasniegtu šādu rezultātu, vācu koncerns līdz 2023.gadam Ķīnas tirgū laidīs klajā 10 jaunus modeļus, kas izgatavoti uz MEB platformas, ieskaitot jau pieminētos ID.3 un ID.4 (Ķīnā abi 2020.gada beigās).
Ķīnas tirgū Volkswagen galveno uzsvaru liek uz elektrificētajiem modeļiem – plug-in hibrīdiem un pilnībā elektriskiem automobiļiem, taču arī iekšdedzes motoru iespējas vēl nav izsmeltas. To pierāda fakts, ka kopš pērnā gada sākuma Volkswagen Ķīnas tirgū ieviesis 14 jaunus modeļus, tajā skaitā piecus krosoverus.
Jaunākais pienesums šajā jomā ir krosovers Tacqua, kas izskatās kā lielāka izmēra T-Cross, kā arī lielais vens Viloran, kas pirmizrādi piedzīvos tuvākajā laikā.
Foto: Publicitātes attēls
Krosovers Volkswagen Tacqua paredzēts Ķīnas tirgum