Elektriskā superauto tehniskie risinājumi aprakstīti patentā.
Ferrari Eiropā patentējis četru riteņu piedziņas sporta automašīnu ar četriem neatkarīgiem elektromotoriem, redzams ar 2020. gada 22. janvāri datētā dokumentā, kas publicēts Taycan EV forumā.
Ferrari koncepcija ar četriem atsevišķiem elektromotoriem un katra riteņa individuālu piedziņu ļaus efektīvāk īstenot vilces vektora vadības sistēmu: teorētiski šāda shēma ļaus nepārtraukti pielāgot griezes momentu un, ja nepieciešams, aktivizēt kinētiskās enerģijas reģenerācijas sistēmu. Līdzīga shēma darbojas elektriskajā 1217 Zs jaudīgajā hiperauto Drako GTE.
Eiropas patentu iestāde klasificējusi Ferrari jaunumu kā hibrīda transportlīdzekli. Tas var nozīmēt, ka gaidāmais superauto kopā ar elektromotoriem akumulatora vietā izmantos tradicionālo iekšdedzes dzinēju – šajā gadījumā tas kļūs par uzlādējamu hibrīdu līdzinoties, piemēram, 1000 Zs četrmotoru SF90 Stradale.
Jaatzīmē, ka Ferrari patents nav simtprocentīgs pierādījums tam, ka arhitektūra ar četriem elektromotoriem tiks pielietota sērijveida superauto. Nesen itāļu markas ģenerāldirektors Luiss Kamilleri izteicās, ka viņu “neapmierina pašreizējais elektrisko transportlīdzekļu tehnoloģijas attīstības līmenis”, tāpēc pirmais videi draudzīgais Ferrari tirgū nenonāks ātrāk par 2025.gadu.
Ferrari SF90 Stradale Foto: Publicitātes attēls