Kā atsevišķs zīmols izdalīts, taču ar nesaraujamām saitēm ar Seat saistītais Cupra, prezentējis jaudīgos Leon hečbeku un universālu. Tagad tas ieguvis līdz pat 310 Zs jaudīgus dzinējus eHybrid modifikāciju.
Jaudīgās versijas var atšķirt pēc zemākās stājas, Cupra logotipiem, sportiska dizaina bamperiem ar lielākiem gaisa pievadiem, kā arī vara akcentiem, kas pasvītro modeļa sūtību un piederību nedaudz ekskluzīvākam klanam.
Zināms, ka Cupra Leon ieguvis pazeminātu piekari, kas ir par 25 un 20 mm zemāka attiecīgi priekšā un aizmugurē, kausveida sēdekļus ar auduma vai ādas apdari, Digital Cockpit mērinstrumentus ar Sport View režīmu, kas ļauj kontrolēt dzinēja apgriezienus, jaudu, turbīnas spiedienu un paātrinājuma datus. Komplektācijā arī multimediji ar 10 collu displeju, Apple CarPlay un Android Auto atbalstu, 3D navigāciju un tiešsaistes servisiem.
Cupra Leon var komplektēt ar 2.0 litru TSI dzinēju trīs versijās – ar 245, 300 un 310 Zs jaudu, turklāt jaudīgākais variants paredzēts vienīgi Sportstourer universālam ar 4Drive pilnpiedziņu. Visi varianti būs aprīkoti ar DSG kārbu un priekšējās ass bloķējošo diferenciāli. Jaudīgākais Cupra Leon var sasniegt 250 km/h, pirmajam simtam patērējot 4,8 sekundes.
Uzlādējamais hibrīds – Cupra Leon eHybrid – aptīkots ar 1,4 litru TSI 150 Zs (250 Nm) benzīna motoru, 115 Zs elektromotoru un 13 kWh akumulatoru. Sistēmas kopējā jauda – 245 Zs un 400 Nm. Ar elektrību hibrīdmodelis spēj nobraukt 60 km, bet uzlādei būs nepieciešamas 3,5 vai 6 stundas, ja izmanto speciālo Wallbox iekārtu vai mājas elektrotīklu.
Jaudīgo automobiļu komplektācija ietver adaptīvo stūres iekārtu, šasiju ar adaptīvajiem amortizatoriem, Brembo bremzes ar 370 mm diskiem, Travel Assist kruīzkontroli, sistēmas, kas brīdina par izbraukšanu no savas joslas, uz ceļa nomales un uzmana vadītāju (noguruma asistents).
Foto: Publicitātes attēls