Volkswagen ID.3 starts var aizkavēties – 10 000 tehniķu cenšas novērst problēmas

Volkswagen pirmā plašām masām paredzētā elektromobiļa starts var aizkavēties, kas vācu koncernam var draudēt ar milzu izmaksām un nopietnām soda naudām.

Vācu izdevums manager-magazin raksta, ka Volkswagen ID.3, elektriskais hečbeks, kam būtu jāstartē 2020.gada vasarā un jākļūst par vācu koncerna galveno ieroci šajos pasaules autobūves pārmaiņu laikos, varētu aizkavēties pat par veselu gadu.  

Tas skaidrojams ar sasteigtajiem risinājumiem, kas tika izmantoti bāzes programmatūras arhitektūras izstrādē. Rezultātā daudzi sistēmas elementi netiek sinhronizēti viens ar otru, kas noved pie daudzskaitlīgām kļūmēm. To ir tik daudz, ka testu laikā ik dienu atklāj aptuveni 300 problēmu, kuru atrisināšanai piesaistīti 10 000 speciālistu.

Neraugoties uz tik apjomīgu resursu piesaisti, publikācijas autori uzskata, ka joprojām pastāv milzīgs risks novilcināt oficiālo elektromobiļa pārdošanas sākšanu, kas bija paredzēta šā gada vasarā.

Šāda termiņu pārbīde var ne tikai graut Volkswagen prestižu, bet draudēt ar soda naudām, ko Eiropas Savienība piespriestu, ja Volkswagen neizdotos iekļauties zaļās politikas normatīvos – saskaņā ar ES pieņemtajiem likumiem katram automašīnu ražotājam jāsamazina vidējais emisiju līmenis, vienlaikus ņemot vērā kopējo emisiju līmeni tikai pārdotajām automašīnām.

Janvāra beigās Volkswagen vadība nāca klajā ar jaunu stratēģiju, lai izvairītos no soda naudām – uzņēmums pārdos elektriskās automašīnas savam WeShare automašīnu koplietošanas pakalpojumu sniedzējam.

Volkswagen noslēdzis līgumu par automašīnu piegādi pats ar sevi, tomēr Eiropā vides standarti tiek regulāri pārskatīti, tāpēc bez elektrisko automašīnu masveida pārdošanas autoražotājs atkal var saskarties ar nopietniem naudas sodiem.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.