225 Zs jaudīgais Plug-in hibrīds Vācijas tirgū maksās no 42 150 eiro.
Peugeot rīcībā jau ir 3008 saimes hibrīdmodelis Hybrid4 ar pilnpiedziņu, tagad tagad piedāvājumam tiek pievienota priekšpiedziņas modifikācija 3008 Hybrid, kas maksās 7000 eiro mazāk nekā Hybrid4.
Peugeot 3008 Hybrid izmanto jau no Peugeot 508 zināmo hibrīdiekārtu, kas apvieno 1,6 litru 161 Zs benzīna turbomotoru, 110 Zs elektromotoru, astoņu pakāpju e-EAT8 automātisko pārnesumkārbu un 13,2 kilovatstundu akumulatoru. Sistēmas kopējā jauda: 225 Zs un 360 Nm.
Ražotājs norādījis, ka automašīnas maksimālais ātrums ir 225 km/h, bet ar elektrību tā var nobraukt līdz 56 km.
Ja tiek izmantota vienfāzu 3,7 kW Wallbox iekārta, Peugeot 3008 Hybrid akumulatoru var uzlādēt trīs stundās, 30 minūtēs, bet, iegādājoties lādētāju, kas ļauj pieslēgties 22 kW stacijai un izmantot 7,4 kW jaudu, uzlādes laiku iespējams samazināt līdz 2,45 stundām.
Peugeot 3008 Hybrid īpašnieka rīcībā ir tikpat liels bagāžas nodalījums (395-1357 llitri) kā parastajam 3008 krosoveram, bet e-Save funkcija ļaus saglabāt strāvas krājumus vēlākai izmantošanai, piemēram, iebraucot pilsētas centrā.
Peugeot 3008 Hybrid pieejamas trīs aprīkojuma komplektācijas. Atkarībā no izvēles automašīnas būs aprīkota ar bezatslēgas pieeju, aktīvo joslas uzturētāju, Tom Tom navigāciju (sastrēgumu informācija tiešsaistē),viedtālruņu atbalstu, diožu lukturiem, sporta režīmu, AGR komforta sēdekļiem vai 180 grādu atpakaļskata kameru.
Foto: Publicitātes attēls