Hyundai sarīkojis virtuālo prezentāciju konceptam Prophecy – eksperimentālam prototipam, kas ieskicē korejiešu kompānijas nākotnes virzienu.
Prophecy ir konceptam Hyundai i45 pēc gabarītiem līdzīgs sedans ar pludlīnijas korpusu, pretējos virzienos atveramām durvīm un elektrisko piedziņu. Automašīna izceļas ar īsām pārkarēm, noapaļotu priekšgalu un aizmuguri, pikseļu lukturiem, plašu salonu un divām svirām (džoistikiem), kas aizvieto tradicionālo stūres ratu.
Ražotājs norādījis, ka koncepts atspoguļo jaunāko Hyundai dizaina filozofiju – juteklisku sportiskumu, savukārt jaunā elektroautomobiļu platforma ļāvusi izveidot plašu, ērtu un izsmalcinātu salonu, kur uzsvars likts uz pasažieru ērtībām.
Hyundai uzsver, ka Prophecy izmanto autonomu braukšanas tehnoloģiju. Stūres ratu aizstāj vadības sviras, kas nodrošina pilnībā jaunu, tomēr pazīstamu un intuitīvu braukšanas pieredzi. Pateicoties divām vadības svirām, ko var pagriezt pa kreisi un pa labi – vienai centrālajā konsolē un otrai durvju apdarē –, vadītāji var ērti kontrolēt automobili. Turklāt vadītājiem ir piekļuve daudzām funkcijām, ko var izvēlēties, nospiežot vadības svirās integrētās pogas. Šī cilvēka–mašīnas saskarsme uzlabo pasažieru drošību.
Dizaina izmaiņas, kuras varēja ieviest, pateicoties vadības sviru izmantošanai, nodrošina pasažieriem lielāku vizuālo brīvību. Atpūtas režīmā pasažieriem nav gandrīz nekādu vizuālo traucēkļu. Ērti slīpā pozīcijā pasažieri redz vien horizontālu displeju no statņa līdz statnim un informācijas paneli spārna formā. Šajā režīmā informācijas panelis rotē, nodrošinot daudz vietas salonā un sēdekļa pozīciju, kurā pasažieri var izbaudīt displejā redzamo saturu.
Koncepcijas Prophecy ietvaros Hyundai ir izveidojis salona vidi, kurā ir apvienots videi nekaitīgs dizains un materiāli, lai demonstrētu uzņēmuma vīziju saistībā ar nākotnes elektroautomobiļiem. Durvju lejasdaļā novietotās ārējās izplūdes atveres ļauj gaisam cirkulēt, izmantojot tīrā gaisa tehnoloģiju un nodrošinot pastāvīgu attīrīta gaisa plūsmu automobiļa iekšpusē. Turklāt apstrādātais gaiss tiek recirkulēts atmosfērā kā tīrs gaiss.
Foto: Publicitātes attēls