Mercedes-Benz atklājis informāciju un attēlus par modernizēto E-klases saimi, ko ražotājs plānoja nodemonstrēt atceltajā Ženēvas autoizstādē.
Aktuālais E-klases modelis ir apritē kopš 2016.gada un tagad tam veikta plānotā modernizācija, kuras gaitā tas ieguvis jaunu radiatora resti ar garāko malu apakšdaļā (līdz tam bija otrādi), jaunus LED priekšējos lukturus ar integrētu diožu dienasgaismu virtenīti augšpusē, kā arī jaunu aizmugures optiku, kas tagad ir divdaļīga, ar vienu sekciju aizņemot arī daļu bagāžnieka vāka.
Salonā pamanāmākās pārmaiņas ir jaunais mērinstrumentu panelis (10,25 vai 12,3 collas), kas vizuāli apvienots vienā blokā ar multimediju ekrānu. Jau standarta versijā tas apveltīts ar viedo balss vadības sistēmu un paplašinātās realitātes funkciju, kas sniedz navigācijas padomus, iegūstot attēlu no priekšējās kameras.
Fiziskās pārvaldības pogas atstātas tikai klimatkontroles blokam, līdz ar to laukumiņš roku atbalstam pie sensorpaneļa starp priekšējiem sēdekļiem kļuvis lielāks, savukārt jaunā trīsspieķu stūre ieguvusi atdalītus sānu spieķus ar atsevišķu vadības pogu komplektu.
Patīkams papildinājums ir ENERGIZING funkcija, kas palīdz mainīt apgaismojuma, muzikālā pavadījuma, masāžas un sēdekļu regulējuma iestatījumus atkarībā no noskaņojuma. Plug-in hibrīdiem pieejama Powernap funkcija – kad automašīna pieslēgta pie kabeļa, lai uzlādētu baterijas, šī programma atbalsta īslaicīgu snaudu ar trim pakāpēm (iemigšana, miegs, pamošanās).
Modernizētās E-klases vajadzībām sagatavots bagātīgs motoru klāsts ar 156-376 Zs benzīna un 160-330 Zs dīzeļa dzinējiem. Visi aprīkoti ar daļējā hibrīda, integrētā starterģeneratora tehnoloģiju uz 48V elektriskās sistēmas bāzes. Šī sistēma palīdz ietaupīt degvielu un atbalsta paātrinājuma brīžos, Boost režīmā pievienojot 20 Zs. Plug-in hibrīdmodifikācijas E 300 e un E 300 de attīsta attiecīgi 320 un 306 Zs, pieejamas sedanam un universālam ar aizmugures un visu riteņu piedziņu. Motori darbojas komplektā ar modernizēto 9G-Tronic pārnesumkārbu.
Atjauninātais elektronisko palīgu komplekts ietver kruīza kontroli ar ātruma kontroli atbilstoši navigācijas vai ceļa zīmju norādēm. Uzlabotā kruīza kontrole spēj apturēt un atkal uzsākt automašīnas kustību satiksmē, bet stūres iekārta prot noturēt automobili ieņemtajā joslā, bet automātiskā bremzēšanas sistēma ir papildināta ar manevra funkciju, lai izvairītos no sadursmes. Aklās zonas uzrags tagad brīdinās pasažierus, ja viņi, braucot garām transportlīdzekļiem, sāks atvērt durvis.
Par piemaksu pieejams uzlabotais parkošanās palīgs, kas var automašīnu var novietot ne tikai paralēli un perpendikulāri, bet arī vadītāja izvēlētā vietā.
Jaudīgās tehnikas cienītājiem paredzēts E 53 4Matic AMG sedans un universāls. Šie modeļi aprīkoti ar oriģinālu aerodinamikas un vizuālo aksesuāru komplektu, spēcīgākām bremzēm, 19/20 collu riteņu diskiem un trīslitru 435 Zs (520 Nm) sešcilindru turbomotoru, kam starterģenerators piepalīdz ar 22 Zs un 250 Nm. Komplektā arī AMG Speedshift 9G pārnesumkārba, pilnpiedziņa un oriģināli mērinstrumenti ar dažādām sacīkšu funkcijām.
AMG modeļu maksimālais ātrums būs 250 vai 270 km/h atkarībā no izvēlētās paketes.
Modernizētais E-klases sedans un universāls tirgū nonāks 2020.gada vasarā, kupeja un kabriolets, kā arī jaudīgie AMG modeļi būs jāpagaida ilgāk.
Cenas tiks saglabātas aktuālā modeļa līmenī, kas Vācijā maksā, sākot ar 46 113 eiro par sedanu un 49 498 eiro par universālu.
Foto: Publicitātes attēls