10 000 speciālistu cenšas atrisināt problēmas ar elektriskā ID.3 programmnbodrošinājumu, taču velti – risinājumu neizdodas rast un, šķiet, ka Volkswagen būs saskāries ar lielām problēmām.
Pagājušajā nedēļā jau rakstījām par vācu blogeri, kas Leipcigas apkārtnē uzgājis vairākus steigā iekārtotus stāvlaukumus ar tūkstošiem pilnīgi jaunu ID.3 automobiļu. Tās ir automašīnas, kam jau vasaras sākumā vajadzētu būt dīleru centros, taču, iespēja, ka tā notiks, kļūst arvien mazāk ticama.
Vācu izdevums Süddeutsche Zeitung apgalvo, ka Volkswagen saskāries ar nopietnām problēmām elektronikas jomā un, lai gan to atrisināšanai piesaistīta vesela armija speciālistu (10 000) problēmas, par kurām bija zināms jau 2019.gada nogalē, nekādi neizdodas atrisināt.
Minētais izdevums, atsaucoties uz avotiem Volkswagen struktūrās ziņo, ka viss virzās uz to, ka pirmie ID.3 dosies pie pircējiem ar vienkāršotu elektronisko pildījumu, ko laika gaitā uzlabos saņemot jauninājumus ar globālā tīmekļa starpniecību.
Tā rezultātā dažas no pasludinātajām funkcijām nebūs pieejamas. Tiek baumots, ka elektriskajam ID.3 Volkswagen izvēlējies pilnīgi jaunu programmatūras arhitektūru, kuru, pēc ekspertu domām, ir diezgan grūti uzlabot, ņemot vērā katastrofālo laika trūkumu. Volkswagen dzīvi sarežģī tas, ka pietrūkst programmētāju, turklāt daži vadošie speciālisti pametuši ID.3 izstrādes projektu.
Saskaņā ar Volkswagen tuviem avotiem, elektriskais automobilis nav pat tuvu palaišanai masveida ražošanā un, visticamāk, nebūs gatavs arī vasarā, kad plānots tā tirdzniecības starts.
Foto: Ekrānbilde no Youtube.com