Ķīnas kompānija Byton izlaidusi noteiktu skaitu elektriskā krosovera M-Byte eksemplāru, ko izmantos pēdējiem testiem pirms sērijveida ražošanas uzsākšanas. Automobilis saglabājis galveno iezīmi – 48 collu mērinstrumentu paneli.
Ķīnas kompānija Byton gatavojas elektriskā krosovera M-Byte ražošanai – vēl tikai noslēdzošies testi un vasarā varēs uzsākt pilnapjoma ražošanu. Šim nolūkam uzcelta pilnīgi jauna rūpnīca, kas varēs saražot 300 000 eksemplārus gadā.
Zināms, ka elektriskais krosovers M-Byte kā koncepta modelis debitēja 2018.gada CES izstādē, bet sērijveida versija tika parādīta gadu vēlāk – Frankfurtes autoizstādes ietvaros. Patīkami (vai visiem?), ka pa ceļam uz konveijeru automobilis nav pazaudējis savu galveno iezīmi – milzīgo 48 collu mērinstrumentu paneli, kas apvienots ar informācijas ekrānu, aizņemot visu brīvo vietu zem vējstikla un plešoties praktiski no viena priekšējā virsbūves balsta līdz otram. Informācijas ekrānu varpārvaldīt ar balsi, žestiem, fiziskām pogām, emocijām vai skārienvadību. Vēl viens ekrāns iebūvēts stūres rata centrā
Krosovers aprikots ar 272 Zs jaudīgu elektromotoru, kas piemontēts pie aizmugures ass, bet akumulatori var būt divu veidu: mazākais 72 kWh akumulators nodrošina gaitas rezervi 430 km, bet lielākais (95 kWh) ļaus nobraukt līdz 550 km.
Pieejams arī M-Byte pilnpiedziņas modelis ar diviem akumulatoriem un kopējo jaudu 408 Zs. Šāds elektriskais SUV tiks komplektēts ar 95 kWh akumulatoru, kas bez papildu uzlādes ļauj nobraukt aptuveni 505 km. Akumulatora uzlāde no 150 kW iekārtas līdz 80 procentiem aizņem 35 minūtes.
Foto: Ekrānbilde