Hyundai modernizējis i30 saimi; starts Eiropā šovasar

Hyundai modernizējis savu i30 modeļu saimi, kas ietver piecdurvju modeli, fastbeku un universālu. Eiropas tirgū korejiešu jaunumu var gaidīt šovasar.

Modernizācijas gaitā i30 ieguvis pārveidotu priekšējo bamperi ar modificētu radiatora režģi 3D šūnveida struktūrā, priekšējo sekciju ar jauniem LED lukturiem un integrētiem V-veida LED dienas gaitas lukturiem. Izskats pamainīts arī aizmugures bamperim, kas papildināts ar LED aizmugurējiem lukturiem. Modernizētajam modelim būs pieejami jauna dizaina vieglmetāla diski 16 vai 17 collu formātā.

Salonā jaunais i30 piedāvā uzlabotas savienojamības funkcijas un lielāku komfortu pasažieriem. Pārmaiņas raksturo jauns septiņu collu digitālais mērinstrumentu displejs un 10,25 collu skārienekrāns navigācijai un dažādām lietotnēm, ko nākotnē bezvadu režīmā varēs pārvaldīt ar viedtālruņa palīdzību. Funkcionalitāti daudzveidos uzlabotā Bluelink telemātikas sistēma.

i30 drošības funkciju klāsts paplašināts, iekļaujot sastrēgumu asistentu (LFA), aktīvo aizmugures satiksmes brīdinājumu (RCCA) un autonomo avārijas bremzēšanas palīgu (FCA), kas atpazīst ne tikai citus transportlīdzekļus un gājējus, bet arī velosipēdistus.

Modernizētajam Hyundai i30 pieejami jauni dzinēju un transmisiju varianti. Motoru gammas virsotnē jauns 1,5 T GDi četrcilindru agregāts ar 160 Zs jaudu un 48 voltu daļējo hibrīdsistēmu.

Standarta 48 voltu daļējā hibrīdsistēma ir pieejama arī citiem benzīna un dīzeļdzinējiem, kas sekmēs mazāku degvielas patēriņu un samazinās izmešu daudzumu. Šajos modeļos tiek izmantots elektroniski vadāms sajūgs (iMT), kas atsevišķās braukšanas situācijās un atkarībā no motora apgriezieniem, atdala motoru no transmisijas un pārslēdzas uz degvielas taupīšanu ripošanas režīmā, tiklīdz vadītājs noņem kāju no akseleratora pedāļa.

Ražotājs parūpējies arī par sportisko N-Line variantu, kas būs pieejams visiem saimes modeļiem un izcelsies ar jauna dizaina 17 vai 18 collu riteņiem, jauniem lukturiem, lielāku radiatora resti, gaisa pievadiem un difuzoru.

Foto: Publicitātes attēls

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.