Korejiešu autoražotājs Hyundai uzsāk pasūtījumu pieņemšanu kompaktā modeļa i30 feislifta versijas iegādei. Vācijā tas maksās nepilnus 19 000 eiro.
Jaunās paaudzes i30 savu pirmizrādi svinēja 2017.gada Ženēvas autoizstādē, bet tagad kārta pienākusi modernizētajam modelim. Jaunais i30 izcelsies ar jaunas formas diožu un dienas gaitas lukturiem, 16-18 collu riteņu diskiem, jauniem bamperiem un radiatora resti. Salonā tagad 7 collu mērinstrumentu panelis, 10,25 collu multimediju ekrāns, jauni apdares materiāli un ventilācijas/apsildes sistēmas deflektori.
Viedtālrunis savietojams ar Apple Car-Play un Android-Auto, bet uzlādēt to var speciālā bezvadu nišā. Pirmoreiz pieejami dati un attālinātās iespējas, ko Hyundai savācis zem nosaukuma Bluelink. Tāpat pirmoreiz i30 pircējiem pieejama N Line sportiskā versija, turklāt visiem trim virsbūves variantiem. Elektronisko asistentu klāstu papildina joslas uzturētājs, joslas pamešanas uzraugs ar aktīvo piestūrēšanas funkciju, aizmugurējā sānu zonu uzraudzības sistēma, aklās zonas uzraugs, uzlabota ārkārtas bremzēšanas sistēma ar gājēju un riteņbraucēju atpazīšanas funkciju.
i30 bāzes versijai izmantos 1,5 litru 110 Zs (144 Nm) benzīna motoru kombinācijā ar 6MK, bet jau zināmo vienlitra trīscilindru benzīna turboagregātu tagad var komplektēt ar septiņu pakāpju dubultā sajūga transmisiju. Vēl ir variants, kur šis motors apvienots ar 48V hibrīdsistēmu, sešu pakāpju robotizēto vai septiņu pakāpju divsajūgu kārbu.
Dīzeļdzinēju izvēlē 1,6 litru agregāts ar 115 Zs (300 Nm) un 136 Zs motors ar 48V hibrīdsistēmu apvienojumā ar vienu vai otru transmisijas variantu.
Vācijā cenas sākas no atzīmes 18 990 eiro par i30 piecdurvju versiju ar 110 Zs jaudīgo 1,5 litru motoru. Visdārgākais būs fastback modelis ar 160 Zs jaudīgu 1.5 T-GDI 48V-Hybrid motoru, par kuru tiks prasīti gandrīz 30 000 eiro.
Foto: Publicitātes attēls