Opel iepazīstinājis ar jaunās paaudzes krosoveru Mokka. Tagad tas būs pieejams arī elektriskā versijā, bet dizains veidots, iedvesmojoties no riselsheimiešu leģendas Manta.
Otrās paaudzes Opel Mokka izgatavots uz CMP (Common Modular Platform) platformas, ir 4,15 m garš, kas par veseliem 12,5 cm mazāk nekā priekštecim, taču – par 2 mm garāku riteņu bāzi. Jaunās paaudzes modelis ir 120 kg vieglāks, bet bagāžas nodalījuma tilpums līdzīgs – 350 litri.
Automašīnas dizains veidots Marka Adamsa vadībā, kurš idejas smēlies no Opel leģendas – 70.gados ražotā sportiskās kupejas Manta. Rezultātā izveidots pilnīgi jauns priekšpuses dizains ar nosaukumu Vizor, ko raksturo vienā blokā apvienota radiatora reste un diožu lukturi. Vēl viens pilnīgi jauns risinājums, kas Opel modeļiem tiek lietots pirmoreiz, ir Opel Pure Panel. Šī tehnoloģija apvieno divus platekrāna displejus (vadītājam 12 collas), svarīgākās funkcijas ļaujot regulēt ar vadības taustiņiem.
Jau sērijveidā visi Mokka aprīkoti ar LED lukturiem priekšā un aizmugurē, Intelli-Lux-Matrix gaismas ar 14 elementiem – par piemaksu. Bāzes komplektā arī elektriskā stāvbremze un ceļa zīmju atpazīšanas sistēma. Par piemaksu var pasūtīt adaptīvo kruīzkontroli, aktīvo joslas uzturētāju vai atpakaļskata kameru.
CMP platforma piemērota arī elektroautomobiļu ražošanai, tādēļ jaunā Mokka kļūst par pirmo Opel modeli, kas jau no pārdošanas sākuma pieejams arī elektriskās piedziņas modifikācijā.
e-versijas elektromotors attīsta 136 Zs (260 Nm), bet vadītājs var izmantot versijas Normal, Eco un Sport. Elektriskā Mokka var sasniegt maksimāli 150 km/h un Normal režīmā nobraukt līdz pat 322 km pēc WLTP cikla.
Lai uzlādētu 50 kWh akumulatoru līdz 80 procentiem, pie 100 kW līdzstrāvas avota jāpavada 30 minūtes.
Ražotājs informē, ka pasūtīšanai jaunā Mokka kļūs pieejama vasaras beigās, bet dīlercentros to ieraudzīsim 2021.gada sākumā.
Foto: Publicitātes attēls