Hyundai sarīkojis jaunās paaudzes Tucson prezentāciju, kas drošības apsvērumu dēļ notikusi virtuālajā vidē. Korejā Tucson tirdzniecība sāksies jau šomēnes, bet citur pasaulē – 2021.gada pirmajā pusē.
Ceturtās paaudzes modelis izceļas ar oriģinālu priekšpuses dizainu, kur dominē slīpi trijstūrveida vairāksekciju lukturi un radiatora reste, kas veidota no līdzīgas formas rūtiņām un vizuāli saplūst ar gaismekļiem vienā kopīgā elementā. Šajā gadījumā diožu dienasgaismas ir restes turpinājums, bet galvenie lukturi atrodas zemāk.
Jauno Tucson varēs atpazīt arī pēc stūrainajām riteņu arkām un nelieliem ilkņiem līdzīgajiem aizmugures lukturiem, ko savieno horizontāla diožu svītra. Var atzīmēt arī sportiskā dizaina riteņu diskus (17-19 collas) un spoileri virs aizmugures stikla, kā arī divas izplūdes sistēmas izejas, kas viena otrai blakus izvadītas labajā pusē.
Salonā iebūvēts ciparu mērinstrumentu panelis un multimediju ekrāns (8 vai 10,25 collas), skārienjutīgs trīszonu klimatkontroles bloks, kā arī taustiņi, kas aizvieto tradicionālo ātrumu pārslēgšanas sviru. Vadītājs var izvēlēties kādu no 64 salona izgaismojuma variantiem, 10 spilgtuma pakāpēs.
Automašīna ir aprīkota ar uzlabotu navigācijas sistēmu, kam ir balss atpazīšanas funkcija, BOSE Premium audio sistēmu un moderniem elektroniskajiem palīgiem, kuru skaitā joslu uzturēšanas sistēma, avārijas bremzēšana, aklās zonas uzraugs, stāvvietā novietošanas palīgsistēma, adaptīvā kruīza kontrole un frontālās sadursmes brīdināšanas sistēma.
Jaunā Tucson bagāžas nodalījums ir 620 litri, bet nolokot aizmugurējos sēdekļus, tas palielinās līdz 1799 litriem.
Krosovers tiek piedāvāts standarta un pagarinātajā modifikācijā, ko varēs nopirkt Korejā, ASV un Ķīnā. Pirmajā gadījumā tas ir 4,5 m garš, 1,86 m plats un 1,65 m augsts, sasniedzot riteņu bāzes garumu 2,68 m, bet 4,63 m garais pagarinātais modelis lepojas ar 2,75 m riteņu garenbāzi.
Tucson bāzes versijai iebūvēts 1,6 litru 150 Zs benzīna motors, bet dīzeļdzinēju cienītājiem piedāvā agregātu ar 115 Zs. Izvēlē arī vairāki Mild Hybrid tehnoloģijas agregāti ar 48V starterģeneratoru, kas veidoti uz 150 un 180 Zs benzīna un 136 Zs dīzeļdzinēja bāzes. Būs arī pilnvērtīgs hibrīds ar 1,6 litru benzīna motoru, elektromotoru un sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu. Sistēmas kopējā jauda – 230 Zs.
Krosovers būs nopērkams ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu.
Foto: Publicitātes attēls