Volkswagen Touareg V8 dīzeli nomaina divas hibrīdversijas

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen nomainījusi 421 Zs jaudīgo astoņcilindru dīzeļdzinēju ar divām hibrīdversijām.

Ekoloģisku apsvērumu dēļ Volkswagen šā gada septembrī izņēma no piedāvājuma Touareg 421 Zs jaudīgo dīzeļdzinēju, taču tas nenozīmē, ka lielas jaudas cienītāji tiks apdalīti. Atņemot vienu agregātu, ražotājs dod vietā divus citus: Touareg eHybrid un Touareg R. Pirmais variants aprīkots ar trīslitru turbo sešcilindru dzinēju un elektromotoru, kas rada kopējo jaudu 381 Zs un 600 Nm, bet R modelī šī pati iekārta attīsta 462 Zs un 700 Nm.

Abas hibrīdversijas komplektētas ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, pilnpiedziņu un Torsen diferenciāli, bet 14,1 kWh akumulators ļauj nobraukt elektriskā režīmā aptuveni 47 km/h. Braucot ar elektrību maksimālais ātrums nevar pārsniegt 140 km/h, bet parastā režīmā – 250 km/h. 100 km/h Touareg eHybrid sasniedz 6,3 sekundēs, bet R modelim pietiek ar 5,1, kas tomēr ir vairāk nekā no ražošanas noņemtajai V8 dīzeļversijai (4,9).

Zināms, ka Touareg eHybrid Vācijā maksās 72 380 eiro, bet R modelis – 84 660 eiro.  

Touareg ar astoņu cilindru dīzeļdzinēju vairs nav pieejams. Pēdējā iespēja iegādāties šo modeli bija Vācijas pircējiem, kam tika piedāvāta 400 eksemplāru skaitā izlaistā V8 Last Edition “atvadu” versija.

 

Touareg eHybrid

Touareg R

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta.